خبرگزاری کار ایران

بلندقامتان عراق حریف چین‌تایپه نشدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۵۸۵

تیم ملی والیبال چین‌تایپه در مرحله نخست حذفی مسابقات قهرمانی والیبال آسیا با نتیجه 3 بر صفر عراق را شکست داد تا حریف قطر در یک چهارم نهایی شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران، در آخرین بازی مرحله نخست حذفی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی والیبال آسیا 2023، از ساعت 17:15 امروز (چهارشنبه یکم شهریور) تیم‌های ملی والیبال چین‌تایپه و عراق در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست مقابل هم صف آرایی کردند.

در ست اول این دیدار، بازیکنان چین‌تایپه با فشار بر تیم عراق و استفاده از اشتباهات آن‌ها درسرویس و دریافت و نیز با استفاده از حمله و سرویس‌های سرعتی موفق شدند 25 بر 19 فاتح میدان باشند.

در ست دوم عراق کم اشتباه‌تر ظاهر شد و در مواقعی بازیکنان چین‌تایپه را تحت فشار گذاشت اما چین‌تایپه با سرویس‌های سرعتی، دفاع روی تور و استفاده درست از موقعیت‌ها موفق شد در این ست هم 25 بر 18 بر حریف غلبه کند.

ست سوم نیز با امتیازگیری چین‌تایپه شروع شد و بازیکنان عراق نتوانستند مقابل اسپک‌های هوشمندانه و دفاع قوی روی تور چین‌تایپه خودی نشان دهند و نتیجه را 25 بر 18 به حریف تقدیم کردند.

ابراهیم محمود از عراق به عنوان داور اول و عبیدالله شاه از پاکستان قضات این دیدار را برعهده داشتند.

چین‌تایپه با این پیروزی ارزشمند در مرحله بعدی به مصاف تیم قطر می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز