خبرگزاری کار ایران

آغاز مذاکرات بارسلونا برای تمدید قرارداد دیونگ

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۲۳

باشگاه بارسلونا در تلاش برای تمدید قرارداد هافبک هلندی خود است.

به گزارش ایلنا، باشگاه بارسلونا که برای تمدید قرارداد مارک‌ آندره تِراِشتگن تا پایان ماه ژوئن 2028 به توافق رسیده، حالا در تلاش برای تمدید قرارداد فرنکی دیونگ هافبک هلندی خود است. بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ مدیران باشگاه بارسلونا مذاکرات خود را با دیونگ 26 ساله برای تمدید قرارداد او آغاز کرده‌اند. ایده این است که با تمدید قرارداد این هافبک هلندی، دستمزد او کاهش پیدا کند تا به باشگاه در موضوع بازی جوانمردانه مالی کمک کند. انتظار می‌رود طرفین در این زمینه به توافق برسند.

دیونگ که قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد، اخیراً در گفت‌وگو با روزنامه «ال‌پریودیکو» کاتالونیا گفته بود: «می‌خواهم تمام زندگی‌ام را در اینجا بگذرانم، با وجود وضعیت مالی باشگاه در تابستان گذشته هرگز نمی‌خواستم بارسا را ترک کنم. من از بچگی همیشه هوادار بارسلونا بودم. این باشگاه رؤیاهای من است».

دیونگ که تابستان گذشته به شدت مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار داشت، اما در نهایت ترجیح داد در بارسلونا بماند، تاکنون در 184 بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته و آمار 15 گل‌زده و 21 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز