خبرگزاری کار ایران

فنونی‌زاده: پرسپولیس خوب نتیجه گرفته ولی هنوز تیمش کامل نیست/ امیدوارم مقابل ذوب آهن هواداران هم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۵۵

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر صحبت کرد.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: پرسپولیس دیدار دشواری را توانست با موفقیت از پیش رو بردارد. به نظرم بردن تراکتور با این همه بازیکن با کیفیت و سرمربی خارجی آنهم در تبریز و مقابل چشم هواداران این تیم کار دشواری است که بازیکنان به خوبی از پس آن برآمدند و سه امتیاز با ارزشی از تبریز به ارمغان آوردند. 

وی در مورد اینکه پرسپولیس هر دو بازی را با نتیجه یک بر صفر پیروز شده، گفت: به هر حال مهم سه امتیاز بازی است و شما همه بازی‌های را یک بر صفر ببری بهتر است تا یک بازی شش گل بزنی و بازی بعد مساوی کنی. فصل تازه شروع شده و تیم‌ها هنوز نشاط و شادابی لازم را پیدا نکردند و امتیازاتی که اول فصل جمع می‌شوند در این راه خیلی مهم هستند و در پایان فصل به درد پرسپولیس می‌خورند. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس با اینکه نتایج خوبی در دو هفته اول گرفته ولی هنوز تیمش کامل نشده است و در برخی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد و اگر این اتفاق رخ ندهد تیم به زودی به مشکل خواهد خورد. امیدوارم آقای درویش هرچه زودتر با فراهم کردن شرایط مالی بتواند پرسپولیس را به خواسته‌هایش برساند و در چند پستی که نیاز به خرید بازیکن وجود دارد بازیکن با کیفیت جذب شوند. شنیده‌ام یک بازیکن خارجی قرار است جذب شود و امیدوارم به کار پرسپولیس بیاید. 

فنونی زاده در مورد تقابل هفته آینده با ذوب آهن هم گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و محمد ربیعی از مربیان جوان و خوب و آینده دار فوتبال ایران است و تیم خوبی ساخته که هفته اول برد خوبی داشت و این هفته هم واقعاً پا به پای سپاهان جنگید و این تیم را خیلی اذیت کرد و برای پرسپولیس هم حریف آسانی نخواهد بود. امیدوارم پرسپولیس از یک بازی سخت دیگر هم به سلامت عبور کند و نه امتیازی شود. 

وی در مورد حضور تماشاگران هم گفت: حیف است اگر این بازی هم بدون حضور تماشاگران باشد و امیدوارم با حل مشکلات ورزشگاه شاهد حضور هواداران باشیم تا یار دوازدهم تیم باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز