خبرگزاری کار ایران

هشدار کاراگر به کلوپ پس از توقف برابر چلسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۹۳

جیمی کاراگر پس از بازی مقابل چلسی از عملکرد خط دفاعی لیورپول انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، جیمی کاراگر پس از تساوی مقابل چلسی، ادعا کرد که خط دفاعی لیورپول شامل یک نگرانی بزرگ است.

لوئیس دیاز لیورپول را پیش انداخت اما اکسل دیساسی موفق شد گل تساوی تیم میزبان را به ثمر برساند و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

کاراگر به اسکای اسپورت گفت:"چلسی در حال پیشرفت است. سرمربی جدید، بازیکنان جدید. من فکر می‌کنم آن‌ها تیم بهتری بوداند، در این شکی نیست. نگرانی بزرگ من در لیورپول، مربوط به خط دفاع است. لیورپول به یک هافبک نگه‌دارنده نیاز دارد. آن‌ها به یک مدافع واقعی نیاز دارند، یک مدافع که بتواند درست در مقابل آن چهار دفاع بازی کند."

لیورپول در تابستان امسال جردن هندرسون، فابینیو، نبی کیتا، جیمز میلنر، روبرتو فیرمینو و الکس اکسلید چمبرلین را از دست داده است.

در حالی که لیورپول خریدهای قابل توجهی در بازار نقل و انتقالات انجام داده، آن‌ها مویزس کایسدو از برایتون را از دست دادند و این بازیکن به چلسی ملحق شد.

خریدهای تابستانی آن‌ها شامل دومینیک سوبوسلای از لایپزیش و الکسیس مک آلیستر از برایتون است. این دو بازیکن در دیدار برابر چلسی در ترکیب حضور داشتند.

با این حال، هشدار کاراگر به این معنی است که آن‌ها ممکن است به بازار بازگردند تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در سپتامبر، یک هافبک نگهدارنده و یک مدافع همه کاره را جذب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز