خبرگزاری کار ایران

خمز و تراکتور به دنبال جبران مافات

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۷۱۹

تراکتور در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایلنا، در اولین هفته از بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان، سپاهان میزبان تراکتور در نقش‌جهان بود. بازی که انتظار می‌رفت بازی خوبی از آب در بیاید و اتفاقاً همین طور هم شد.

 دیدار سپاهان و تراکتور علاوه بر اینکه پرگل‌ترین بازی اولین هفته این رقابت‌ها بود، بازی زیبایی هم بود که توانست رضایت تماشاگران این بازی را جلب کند. این دیدار برای اصفهانی‌ها پایان خوشی داشت و تیم‌شان توانست به سه گل زده، هر سه امتیاز این بازی را کسب کند، اما برای تبریزی‌ها ظاهراً خوشایند نبود و تیم‌شان در اولین دیدار با باخت زمین را ترک کرد.

 هر دو تیم برای کسب پیروزی به این مسابقه پا گذاشته بودند، اما پیش از اینکه شاگردان خمس بتوانند در ورزشگاه نقش جهان خودشان را پیدا کنند، یک پاس مستقیم از نیلسون جونیور به پشت خط دفاعی تیم فوتبال تراکتور، سبب شد تا فرشاد احمدزاده صاحب توپ شود و با ظرافت خاصی توپ را مقابل پای شهریار مغانلو انداخت تا در دقیقه 11 گل اول مسابقه به ثمر برسد. این گل برای سپاهانی‌ها که طی دو فصل گذشته هفته‌ها برای گلزنی مغانلو انتظار کشیده بودند، بسیار پرارزش بود.

سپاهانی‌ها در نقش جهان غرق در شادی گل اول بودند، که این بار پاس رضا شکاری برای رضا اسدی در دقیقه 24 زمینه‌ساز گل دوم شاگردان مورایس شد تا نیمه اول با همین نتیجه خاتمه پیدا کند. با شروع نیمه دوم، باز هم این تیم فوتبال سپاهان بود که با خیال راحت‌تر به کار خود ادامه داد و منتظر اشتباه بازیکنان حریف ماند؛ اشتباهی که روی توپ مستقیم دانشگر برای رضا شکاری از راه رسید و پورحمیدی در اولین بازی خود برای تراکتور اشتباه مهلکی را مرتکب شد و گل سوم مسابقه برای شاگردان مورایس در دقیقه 60 به ثبت رسید.

 اگرچه در دقیقه 89 تراکتور موفق به گلزنی شد، اما دیگر فرصتی برای جبران دو گل خورده نبود و تراکتور بازی را واگذار کرد.

 سپاهان خوب شروع کرد و توانست خیلی زود به گل‌های برتری‌اش دست پیدا کند، اما در ادامه این تراکتور بود که توانست حریفش را تحت فشار بگذارد و حتی یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این بازی برای تبریزی‌ها خوب تمام نشد، اما با نگاهی به ترکیب دو تیم، شاید بتوان گفت که تبریزی‌ها می‌توانند به تیم‌شان امیدوار باشند و روزهای بهتری در پیش رو داشته باشند. سپاهان با کمترین تغییر در ترکیب فصل گذشته خود به میدان آمد و با تجربه و هماهنگی که در تیمش وجود داشت، توانست سه امتیاز بازی را کسب کند، اما این تراکتور بود که با ترکیبی متفاوت پا به میدان گذاشت و نشان داد که می‌تواند روز به روز بهتر شود. آخرین ترکیب فصل گذشته تراکتور مقابل استقلال بود که خیلی بد باخت.

 برای تراکتور در فصل گذشته مقابل استقلال محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجان‌پور، آرش قادری، سجاد دانایی باغکی، ریکاردو آلوز، صفا هادی، رضا اسدی، گوستاو واگنین، محمد قنبری و محمد عباس‌زاده به میدان رفتند. اما در دیدار تراکتور مقابل سپاهان حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاو واگنین، محمد قنبری، آلوارو خیمنز و امیرحسین حسین‌زاده در ترکیب اولیه به میدان رفتند و تراکتور با تیمی نو پا به این مسابقه گذاشت. از ترکیب فصل گذشته تراکتور فقط 4 بازیکن در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند و همین ترکیب با وجود اینکه سه گل از سپاهان در خانه‌اش عقب افتاده بود، توانست یکی از گل‌ها را جبران کند و البته در نیمه دوم بازی برتری را هم نسبت به حریف به نمایش بگذارد.

تراکتوری‌ها و شاگردان خمس این فرصت را خواهند داشت که در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارد و هفته اول را جبران کنند. به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده تراکتور بتواند نمایش دیگری در زمین داشته باشد و تبریزی‌ها می‌توانند به تیم‌شان برای آینده امیدوار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز