خبرگزاری کار ایران

نیمار در آستانه بازگشت به بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۴۰۲

فوق ستاره سابق بارسلونا در آستانه بازگشت به این تیم است.

به گزارش ایلنا، دیروز تمرین پاری‌سن‌ژرمن حاوی نکته جالبی بود؛ نیمار در این تمرین حضور نداشت و حالا شایعات درباره رفتن او از پاریس به حداکثر رسیده. البته گزارش‌ها از فرانسه حاکی است تمرین نکردن نیمار با دیگر بازیکنان پی‌اس‌جی به دلیل احتمال جدایی او نبوده بلکه نیمار به یک ویروس ناشناخته مبتلا شده و مسئولان پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفتند برای مبتلا نشدن دیگر بازیکنان، نیمار این جلسه تمرینی را به صورت انفرادی برگزار کند.

پاری‌سن‌ژرمن حتی قبل از شروع نشست خبری دیروز لوئیس انریکه برای اینکه به گمانه‌زنی‌ها درباره نیمار پایان بدهد به رسانه‌ها اطلاع داد که علت تمرین نکردن نیمار با دیگر بازیکنان ابتلای او به ویروس بوده است. اما آسوشیتدپرس به نقل از منبع نزدیک به نیمار و پی‌اس‌جی می‌گوید مذاکرات بین باشگاه فرانسوی و ستاره برزیلی به مراحل پایانی رسیده و همه چیز آماده جدایی او است.

بارسلونا در سال 2017 نیمار را به قراردادی که رکورد آن زمان دنیا را شکست به پی‌اس‌جی فروخت. باشگاه فرانسوی 222 میلیون یورو برای خرید او پرداخت کرد. حالا به نظر می‌رسد نیمار بعد از 6 سال در حال بازگشت به بارسا است اما او احتمالاً به صورت قرضی راهی بارسا شده و ارزش قرارداد او 13 میلیون یورو بعلاوه پاداش خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز