خبرگزاری کار ایران

مارسلینو: برای قهرمانی در لیگ فرانسه تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۲۲۵

اولین کنفرانس مطبوعاتی مارسلینو برای فصل 2023/24 برگزار شد.

به گزارش ایلنا، المپیک مارسی و رنس، فردا شب در استادیوم ولودروم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. سرمربی اسپانیایی جدید مارسی، مارسلینو در مورد پلی‌آف لیگ قهرمانان، بازیکنان و لیگ صحبت کرد؛ صحبت‌های مارسلینو را با هم می‌خوانیم.

 بازی مقابل پاناتینایکوس:در مورد رونژیه:من کاپیتان تیم را انتخاب نمی‌کنم و این موضوع همیشه در دوران کاری من وجود داشته است؛ رابطه خوبی با او دارم و شک ندارم که او برای ما بازیکنی مهم خواهد بود.

در مورد تغییرات تیم در مقابل رنس: تغییراتی در ترکیب تیم وجود دارد. بازیکنان باید پس از بازی چهارشنبه کمی استراحت کنند. بازی سه‌شنبه (بازی بازگشت مقابل پاناتینایکوس) نیز مانند بازی فردا مهم است. ترکیب تغییراتی دارد؛ اما کمتر از آنچه انتظار دارید.  

در مورد چنگیز اوندر و روسلان مالینوفسکی:اوندر نیز شرایطی مانند مالینوفسکی دارد؛ ممکن است که او باشگاه را ترک کند.  

در مورد قهرمان این فصل لیگ 1 فرانسه:هنوز برای این‌که در مورد قهرمان صحبت کنیم زود است، حتی اگر پاریس را به‌عنوان مدعی اصلی بدانند. جاه‌طلب هستیم و برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنیم. پیش‌بینی از قبل بسیار دشوار است و بهتر است قبل از نتیجه‌گیری کمی صبر کنیم.

در مورد فشردگی بازی‌ها:من 5 ژوئیه به اینجا آمدم، کمتر از یک ماه است که در اینجا حضور دارم. به حمایت مدیران باشگاه احتیاج دارم. قرار است در کمتر از 1 ماه، 8 بازی انجام دهیم؛ من روی همه حساب خواهم کرد.

در مورد تیم رنس: برای دیدار هفته اول لیگ، ما بازی‌های آن‌ها در فصل گذشته را آنالیز کردیم. سبک بازی آنها را واقعاً تحسین می‌کنم و تلاش می‌کنیم از آنها الهام بگیریم.

 در مورد آمادگی تیم:هنوز نسبت به تیم خوش‌بین هستم. کاش زمان بیشتری داشتیم، بعضی بازیکنان هنوز آماده بازی در مارسی نیستند و این یک بهانه نیست. مارسی مردمی پرشور دارد که خواستار موفقیت تیمشان هستند؛ می‌خواهم با هواداران صادق باشم. ما هنوز تا رسیدن به سطح واقعی‌ای که قرار است به شما نمایش بدهم فاصله زیادی داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز