خبرگزاری کار ایران

درویش: امیدوار هستم هرچه زوتر موانع برطرف شود/ مطمئن هستم که روز به روز بهتر می‌شویم (جعفری)

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۶۵

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: قدم اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و مطمئن هستم که روز به روز بهتر می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رضا درویش پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در خصوص هفته اول رقابت ها اظهار داشت: با کمک خدا  زحمات بازیکنان توانستیم در هفته اول رقابت ها به برتری برسیم. همیشه بازی های هفته اول غیر قابل پیش بینی است زیرا  استرس و عدم شناخت از تیم مقابل وجود داشته و برخی هماهنگی‌های لازم مشکل است. قدم اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و مطمئن هستم که روز به روز بهتر می‌شویم.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: نمی‌دانم چگونه این ضایعه را تحلیل کنیم. شاید 50 یا 60 درصد تیم‌هایی که مانند پرسپولیس تماشاگران بیشمار دارند، از انرژی مثبت هواداران محروم شدند. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا هواداران به عنوان صاحبان اصلی این باشگاه بتوانند به حق خود برسند. از نظر مالی این ضررها خیلی برای ما محسوس نیست.

درویش، ادامه داد: درحال رسیدن به جایی هستیم که انگار ما هیچ اختیاری از خودمان نداریم. چگونه می‌شود من به عنوان میزبان اختیاری برای تبلیغات ندارم؟ با اسپانسر صحبت کرده بودیم اما امروز تبلیغات دیگری را شاهد بودیم. وقتی در خانه اختیار تبلیغات را نداریم، باید امیدوارم باشیم تا در بازی‌هایی که میهمان هستیم به ما نگویند که چه پیراهنی بپوشیم! 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص نقل و انتقالات و جذب مهاجم خارجی و توافق با حمدالله گفت: گل‌محمدی هم گفته اگر بنا باشد یک بازیکنی مدنظر باشد، خودش باید نام آن بازیکن را بدهد. تا امروز چنین بازیکنی به باشگاه معرفی نشده تا با او مذاکره کنیم. متاسفانه حواشی فضای مجازی زیاد است و اسامی بازیکنانی مطرح می‌شود که اگر نگویند فوتبالیست است، من نمی‌شناختم! نامی به ما داده نشده است و نمی‌دانم چگونه برخی رسانه‌ها این اسم‌ها را مطرح می‌کنند.

درویش درمورد مشکل پرسپولیس برای میزبانی  رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: ورزشگاه آزادی از طرف ما برای میزبانی معرفی شده و حتماً باید تا حدود 45 روز دیگر آماده شود. البته قول داده‌اند که زودتر کارهایش را انجام دهند. می‌دانم همه توان خود را گذاشته‌اند و بودجه‌‌ای فراتر از بودجه وزارت ورزش نیاز است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ادامه داد: ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است و می‌طلبد که بودجه‌ای ملی برای آن در نظر گرفته شود. امیدوارم قول‌هایی داده شده عملیاتی شود و مطمئن دارم وزارت ورزش تمام توان خود را به کار گرفته است، چون آبروی جمهوری اسلامی است و ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

درویش در پایان اضافه کرد: جا دارد از اعضای تیم تشکر کنم. در برهه‌ای که از باشگاه طلب دارند و آپشن‌های فصل گذشته و ۲۰ درصد اول فصل را ندادیم، بدون کوچک‌ترین اعتراضی کار می‌کنند. وقتی مشکلات را توضیح دادیم، آمدند بازی‌شان را کردند و نتیجه خوبی گرفتند. امیدواریم هرچه سریع تر بودجه‌مان را تامین کنیم تا گوشه‌ای از زحماتشان را جبران کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز