خبرگزاری کار ایران

شهریاری: از استقلال و پرسپولیس طلبکاریم/ اطلاعی از لیست گل‌محمدی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۰۹۱

رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی اعلام کرد این صندوق از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طلب دارد.

به گزارش ایلنا، حسین شهریاری رئیس صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی کشور در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) خود اظهار داشت: حدود شش ماه است که مسئولیت صندوق را برعهده گرفته‌ام و فلسفه فعالیت ما حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی کشور به هر شکل ممکن است. اساسنامه صندوق نیز نوشته شده بود که بعد از 17 سال به تصویب هیئت دولت رسید.

رئیس صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ادامه داد: چند شرکت، حمایت از صندوق را برعهده دارند که قرار است از سود این شرکت‌ها برای صندوق هزینه شود. این شرکت‌ها اما هنوز به سوددهی نرسیده‌اند. ما باید درآمد مستمری برای قهرمانان و پیشکسوتان ایجاد کنیم، ولی شرایط ما با جایی مثل صندوق هنر، کاملاً متفاوت است.

شهریاری خاطر نشان کرد: کل اعتبار صندوق در سال گذشته 35 میلیارد تومان بود که امسال به 75 میلیارد تومان رسیده است. این مبلغ تماماً صرف حقوق و مزایای اعضا خواهد شد که همچنان کم است و باید تقویت شود. اینکه گفته می‌شد 150 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس کمک کرده‌ایم، سیاه‌نمایی است. تلاش ما این است که درآمدمان به حدی برسد که دست‌مان جلوی دولت دراز نباشد.

وی در مورد دیگر اقدامات صندوق گفت: بیمه ورزشکاران را انجام دادیم که متأسفانه با عکس الهام فدراسیون پزشکی ورزشی مواجه شدیم. این فدراسیون دقیقاً در روزی که ما از بیمه خود رونمایی کردیم، 50 درصد تخفیف به بیمه ورزشکاران خود داد. وزارت ورزش باید بیمه مربوطه را به ما انتقال دهد، چون همه درآمد ما صرف ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان می‌شود.

رئیس صندوق  اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی کشور در مورد شایعه کمک صندوق به باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مجموع گردش مالی ما در پنج سال گذشته 150 میلیارد نمی‌شود، ما چگونه 135 میلیارد به پرسپولیس کمک کرده‌ایم؟! در سال‌های گذشته، مبلغی حدود دو میلیارد به استقلال و پرسپولیس از طرف صندوق کمک شده است، ولی در حال حاضر از این دو باشگاه طلبکار هستیم. کمک به استقلال و پرسپولیس اصلاً در برنامه ما نیست.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس همچنین یادآور شد: من عضو غیرموظف باشگاه پرسپولیس هستم و حضورم در صندوق مانعی ندارد. جذب بازیکن خارجی در تیم به نظر سرمربی و شرایط مالی باشگاه بستگی دارد. من اطلاعی از لیست گل محمدی ندارم.

شهریاری در مورد کمک مالی یک هوادار متمول به پرسپولیس هم گفت: ما کمک و پول را براساس ضوابط قبول می‌کنیم. پول باید اول به حساب پرسپولیس بیاید. من از مذاکرات درویش با این افراد خبر ندارم و نمی‌توانم هر روز مذاکرات او را پیگیری کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز