خبرگزاری کار ایران

اصفهان میزبان مسابقات والیبال استعدادهای برتر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۸۰۵

مسابقات والیبال استعدادهای برتر کشور سال 1402 از دوم تا یازدهم شهریور به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال استعدادهای برتر کشور ازسوی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود و فدراسیون والیبال به عنوان مجری در این رقابت‌ها ایفای نقش می‌کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان نجف‌آباد میزبان این مسابقات در دو گروه دختران و پسران است که رقابت‌های پسران از دوم تا ششم شهریور و مسابقات گروه دختران از هفتم تا یازدهم شهریور پیگیری خواهد شد.

مسابقات مطابق آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود و هر استان یک سهمیه دارد.

هر تیم حداکثر شامل 15 نفر شامل 12 بازیکن (متولد 11 دیماه 1386 به بالا) و سه نفر کادر فنی است. مربی تیم  باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه یک و کمک مربی دارای کارت مربیگری درجه دو باشند.

مسابقات به‌صورت متمرکز انجام خواهد شد که دیدارها در دو مرحله مقدماتی (دوره‌ای) و حذفی به صورت دو ست از سه ست پیگیری خواهد شد.

ثبت نام تیم‌ها در دو سامانه مبین وزارت ورزش و ملی فدراسیون والیبال الزامی است و ID کارت بازیکنان و کادر فنی ازسوی سامانه مبین وزارت ورزش صادر می‌شود.

اصل شناسنامه بازیکنان، اصل شناسنامه و کارت ملی مربی و کمک مربی، تصویر کارت مربیگری مربی و کمک مربی، رضایت‌نامه محضری پدر بازیکنان ( بدلیل زیر 18 سال بودن بازیکنان )، گواهی اشتغال  به تحصیل عکسدار از سیستم سیدا که به تأیید و مهر و امضاء آموزش و پرورش شهرستان رسیده باشد، یک قطعه عکس پرسنلی 4×3 تمامی اعضای تیم و کارت بیمه ورزشی از جمله مدارک ثبت نام تیم‌های برای حضور در این مسابقات است.

زمان بارگذاری مدارک در سامانه ملی فدراسیون و سامانه مبین وزارت ورزش از 15 تا 25 مرداد برای دو گروه پسران و دختران است.

گفتنی است که مسابقات والیبال المپیاد استعدادهای برتر پسران و دختران کشور سال 1401 از 28 مرداد تا 7 شهریور به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز