خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: می خواهیم از عناوین قهرمانی خودمان دفاع کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۲۰۰

سرمربی اسپانیایی از حضور در منچسترسیتی خوشحال است و قصد دارد از دستاوردهای فصل پیش خود دفاع کند

به گزارش ایلنا، پس از فصل رویایی 23-2022، مردان پپ گواردیولا در دیدار روز یکشنبه با آرسنال در دیدار خیریه، فصل جدید خود را آغاز می‌کنند. گواردیولا تاکید می‌کند که سه گانه منچسترسیتی در فصل گذشته با سخت کوشی به دست آمده است و قول داد که پس از دیدار امروز در ومبلی و با شروع لیگ برتر در هفته آینده این را به بازیکنانش یادآوری کند.

گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی مقابل آرسنال درباره امکان اشباع شدن بازیکنانش گفت:

به آنها اجازه نمی‌دهم تا کارهایی را که انجام داده‌ایم، فراموش کنند. بازیکنان می‌دانند که باید چه کار کنند. تیم‌های دیگر تهاجمی‌تر خواهند بود و بهتر بازی می‌کنند. ما در گذشته این کار را انجام داده‌ایم، چرا نباید بار دیگر آن را انجام دهیم؟ کاری که ما انجام دادیم در قلب و ذهن ماست، اما تا زمانی که اینجا هستیم، نمی‌توانیم توقف کنیم.

سرمربی اسپانیایی درباره حریف خود در جام خیریه گفت:

باید به این فکر کنیم که چگونه آرسنال را شکست دهیم. ما هر فصل روی کارهایی که باید بهتر انجام دهیم تمرکز می‌کنیم و باید بهتر از بازی با اینتر عمل کنیم. این برای ما یک چالش است، نه بیش از آن. من هرگز قول قهرمانی نداده‌ام، قول دادم تلاش کنم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. پس از آن خواهیم دید که چه پیش می‌آید.

گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره فیل فودن اضافه کرد:

فودن می‌تواند در پنج پست مختلف بازی کند. مهاجم، وینگر چپ، وینگر راست، مرکز زمین. هنگام بازی در مرکز زمین او باید مراقب باشد و همکاری در کارهای دفاعی را بیشتر درک کند، اما می‌تواند در آن منطقه کار خاصی انجام دهد. شاید بیشتر در آن پست بازی کند.

 او در مورد تمدید قرارداد خود گفت:

من برای دو سال دیگر قرارداد امضا کردم زیرا در اینجا احساس راحتی می‌کنم. چه سه گانه می‌بردیم چه نه، چیزی تغییر نمی‌کرد. من خوشحالم، مردم و به خصوص هیئت مدیره نیز خوشحال هستند، زیرا در نهایت آنها تصمیم می گیرند که کدام سرمربی این بازیکنان را هدایت کند. اگر آنها راضی باشند من نیز راضی هستم. می‌خواهم از دستاورد‌های خود دفاع کنم و شاید در پایان فصل، اگر خسته باشم، با باشگاه صحبت کنیم یا شاید باز هم قرارداد خود را تمدید کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز