خبرگزاری کار ایران

آفرین به یونایتد، چه خریدی کردیم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۲۷

ریو فردیناند بعد از رسمی شدن انتقال راسموس هویلوند به منچستریونایتد در پیامی خطاب به او و هواداران گفت شیاطین سرخ خرید بی‌نظیری انجام داده‌اند.

به گزارش ایلنا، ریو فردیناند، اسطوره شیاطین سرخ، از عملکرد درخشان این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی امسال تمجید کرد و گفت به خدمت گرفتن راسموس هویلوند از آتالانتا نشان می‌دهد مدیران یونایتد امسال یکی از بهترین تابستان‌های نقل و انتقالاتی را مدیریت کرده‌اند.

دقایقی پیش از شروع دیدار دوستانه امروز بین یونایتد و لانس که با پیروزی 3-1 شیاطین سرخ به پایان رسید این باشگاه از راسموس هویلوند به عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد. این مهاجم 20ساله با قراردادی 5 ساله از آتالانتا به یونایتد پیوست.

او سومین خرید بزرگ تابستانی تیم اریک تن هاخ است. پیش از هویلوند، میسون مونت از چلسی و آندره اونانا از اینتر هم به خدمت گرفته شده بودند.

    ریو فردیناند بعد از رسمی شدن قرارداد این مهاجم دانمارکی گفت: "بالاخره او را گرفتیم! راسموس هویلوند به منچستریونایتد پیوست. عجب خریدی. من که خیلی خوشحالم."

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: "ما حالا یک مهاجم جوان و گرسنه برای گلزنی داریم که پتانسیلش خیلی خیلی بالا است. رویکرد منچستریونایتد در تابستان امسال و نحوه اجرای برنامه‌هایش واقعا عالی است. به نظر من باشگاه دارد در مسیر درست قدم برمی‌دارد و امسال قدم بزرگی رو به جلو برداشت."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز