خبرگزاری کار ایران

رشیدی: به حسینی گفتم هرکس آمد بمان و با او رقابت کن/ بیرانوند با استقلال قرارداد می‌بست رقم صفرهایش روی کاغذ جا نمی‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۱۴۷

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال بسیار نابسامان و نگران کننده است و تیم یک جورهایی انگار رها شده است و کسی به فکر آن نیست. همه تیم‌ها در حال جارو کردن بازار نقل و انتقالات هستند و استقلال تا این لحظه فقط دو بازیکن جذب کرده که یکی از آنها هم می‌گویند می‌خواهد برود. قایدی و محبی جدا شدند و بعید هم می‌دانم بتوانند کسی را جایش به خدمت بگیرند.

وی افزود: فکر می‌کردیم با تغییر مدیریت اوضاع عوض شود ولی در این مدت هم اتفاق خاصی رخ نداده است و به نظرم مشکل از جای دیگری است. خواهش می‌کنم هرکس مسئول است به داد استقلال برسد و با این وضعیت از دست جواد نکونام هم کاری بر نمی‌آید و هوادار هم حق دارد نگران و ناراحت باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد تمدید قرارداد حسینی هم توضیح داد: خوشحالم این اتفاق افتاد و در این مدت خیلی نگران بودم نکند او از تیم جدا شود. بارها با مسئولان باشگاه استقلال تماس گرفتم و خواستم این بچه را نگه دارند و سرمایه سوزی نکنند. استقلال برای اینکه حسینی، حسینی شود کم هزینه نداده و چرا باید در این مقطع که او با تجربه شده و کاپیتان تیم است کنارش بگذارند؟ کجای دنیا یک باشگاه با سرمایه‌اش این کار را انجام می‌دهد؟ خوشحالم که حسینی در تیم ماندگار شد.

رشیدی در مورد عملکرد فصل گذشته حسینی هم گفت: او فصل قبل فکر می‌کنم از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار نداشت و فصل قبل ترش که استقلال قهرمان شد ستاره تیم بود و به نظرم عامل اصلی قهرمانی استقلال حسینی بود. امسال هم با او صحبت کردم و تصمیم گرفته جبران کند و فکر می‌کنم امسال، سال حسینی باشد. به او گفتم سرش در کار خودش باشد و هر گلری هم که به استقلال آمد بماند و بدون حاشیه رقابت کند و تمرین کند. حتی اگر بیرانوند هم به استقلال می‌آمد حسینی می‌ماند و با او رقابت می‌کرد.

وی در مورد مذاکرات استقلال با بیرانوند هم خاطرنشان کرد: من اصلاً نمی‌دانم چرا استقلال به سمت بیرانوند رفت و چرا بیرانوند به سمت استقلال آمد؟ نمی‌دانم واقعاً بازارگرمی بود یا چیز دیگری بود ولی با عقل من جور در نمی‌آمد. این ارقام کذایی و خنده‌دار هم که مطرح شد بیشتر مشخص شد قضیه دروغ است. کسانی که به راحتی از 100 میلیارد تومان صحبت می‌کنند اصلا می‌دانند 100 میلیارد چند صفر دارد؟ اگر او با این رقم می‌خواست با استقلال قرارداد امضا کند صفرهایش روی کاغذ جا نمی‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز