خبرگزاری کار ایران

تمرینی جدی و پرفشار برای جدال با بلغارها

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۹۳۹

تیم ملی والیبال ایران عصر روز چهارشنبه به وقت محلی دومین جلسه تمرین توپی خود را در آناهایم برگزار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که هم اکنون به منظور شرکت در هفته سوم لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۳ در آمریکا به‌سر می‌برد، عصر روز چهارشنبه و از ساعت ۱۶ به وقت محلی دومین جلسه تمرین توپی خود را در آناهایم برگزار کرد.

این جلسه تمرین با صحبت‌های علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی والیبال ایران که در غیاب بهروز عطایی هدایت ملی پوشان را در اختیار دارد، آغاز شد و سپس بازیکنان زیر نظر یاناس مربی بدنساز تیم ملی به گرم کردن پرداختند.

در ادامه تمرینات با تمرکز بر روی توپ گیری و تاکتیک‌های کادر فنی برای مقابله با بلغارستان پیگیری شد و در فواصل مختلف طلوع کیان و پاول تمرین را متوقف و با بازیکنان صحبت کردند.

دریافت و توپ گیری، استفاده حداکثری از پتانسیل بازیکنان جوان و همچنین استفاده از توپ‌های مرده از محورهای مهم تمرین جدی و پرفشار ملی پوشان بود. بازیکنانی که روز گذشته در دیدار مقابل فرانسه به میدان رفته بودند، کمی زودتر از سایرین به سرد کردن و استراحت پرداختند.

مرتضی شیاری مربی ایرانی شاغل در تیم های ملی والیبال آمریکا نیز از مهمانان ویژه این تمرین ملی پوشان بود.

ملی پوشان کشورمان امروز پنجشنبه یک جلسه آنالیز برای بررسی و تحلیل تیم بلغارستان در دستور کار خود دارند و ساعت ۲۰:۳۰ به وقت آناهایم (جمعه ساعت هفت صبح به وقت تهران) در دومین دیدار خود در هفته سوم این رقابت ها به مصاف تیم ملی بلغارستان خواهند رفت.

تیم ملی والیبال ایران در این هفته از رقابت‌ها علاوه بر در اختیار نداشتن چند بازیکن اصلی خود، سرمربی، مشاور فنی و آنالیزور خود را به علت عدم صدور ویزای آمریکا در اختیار ندارد که بر اساس مصوبه فدراسیون جهانی امتیازات ایران و رقبایش به دلیل این اتفاق در هفته سوم در رنکینگ جهانی تاثیری نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز