خبرگزاری کار ایران

اولین مأموریت نکونام در استقلال؛

روح فوتبال در کمپ مرحوم حجازی قربانی شد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۹۳

عجیب‌ترین تصویری که می‌شد در مراسم معارفه یک سرمربی فوتبال دید امروز مقابل چشم صدها نفر رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال امروز با دو گوسفند قربانی به سراغ معارفه جواد نکونام رفت اما به جای دو چهارپا این روح فوتبال بود که امروز قربانی شد.

بعد از اینکه نکونام با گل به بدرقه طرفداران رفت و اولین تمرین پیش فصل را برای یک استقلال رویایی آغاز کرد، اتفاقی باورنکردنی کام اهالی فوتبال را تلخ کرد.

ماجرای عدم رضایت طرفداران استقلال از عملکرد مدیران باشگاه طی فصول اخیر یکی از موضوعات تکراری بود و بعید نبود که امروز روی سکوهای کمپ حجازی شعار علیه مدیریت وقت سر داده نشود.

وقتی شعارهای حمایتی از بازیکنان تمام شد و درخواست‌های طرفداران یک به یک میان آوازهای بلند مطرح شد، نوبت به حجت کریمی رسید. طرفداران یکصدا نام او را فریاد زده و خواستار جدایی سرپرست موقت باشگاه شدند.

وقتی کریمی صندلی‌های کنار زمین را ترک می‌کرد تا از گزند هواداران در امان باشد یک اراذل اوباش در کنار یک لیدر معلوم الحال به در میان جمعیت حاضر شدند.

تصاویری که خبرنگاران از روی سکوها ضبط کردند نشان می‌دهد که یک طرفدار از میان آن جمعیت با لگد و برخورد فیزیکی از جایش بلند می‌شود و جمعیت اطرافش هراسان تنها تماشاگر هستند. چندان دور از انتظار هم نبود چه کسی می‌تواند به راحتی مقابل فردی بایستد که تفریحاتش در هواخوری‌های زندان می‌گذرد و امروز به راحتی در جایگاه ویژه تمرین تیم را تشویق می‌کند؟

وقتی پای چنین افرادی به تمرینات تیم فوتبال که شعار آن کاملا در تضاد ارتباط با چنین افرادی است، باز می‌شود باید انتظار هر چیزی را داشت.

درگیری و اتفاقات امروز روی سکوهای ورزشگاهی که به نام یکی از اسطوره‌های بااخلاق ورزش ایران است مانند این بود که به جای بریدن شاهرگ گوسفندهای قربانی پیش از تمرین، روح و اخلاق فوتبال را قربانی کردند.

مطابق مشاهدات خبرنگار ایلنا از کمپ مرحوم حجازی نه تنها این اراذل اوباش به دلیل رفتار قبیح‌شان حتی یک تذکر نگرفتند که چند تن از هوادارانی که علیه موضع‌گیری لیدرها برآمدند هم مجددا با برخورد شدید کلامی مواجه شدند.

در خوشبینانه ترین حالت ممکن از هواداری که به راحتی امروز کتک خورد دلجویی می‌شود و بعد از گذشت مدت زمانی دوباره این قاب تکرار می‌شود ولی سرنوشت آنکه به راحتی چنین جراتی به خود می‌دهد چه می‌‌شود؟

چرا باید حال و روز اماکن ورزشی که افراد درگیر با آن الگوهای جوانان و نوجوانان هستند با حضور افرادی که مثال بارز بی اخلاقی هستند، کِدر شود؟

از جواد نکونام که یکی از چهره‌های ماندگار فوتبال ایران است انتظار می‌رود برای جلوگیری از تکرار این بی اخلاقی‌ها شخصا از جولان لیدرها و افرادی که فقط روی سکوها به دنبال دست و پا کردن نامی برای خود هستند، هرچه زودتر جلوگیری کند.

نه طرفداران استقلال بلکه حتی افرادی که فوتبال را دنبال نمی‌کنند هرگز موافق رقم خوردن چنین اتفاقات زننده‌ای نیستند. استقلال اگر به رشد و موفقیت نیاز دارد باید این علف‌های هرز را هرچه سریعتر درو کند؛ حتی همین امشب هم دیر است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز