خبرگزاری کار ایران

گوندوگان: از همکاری با ژاوی هیجان زده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۱۵

ایلکای گوندوگان، بازیکن جدید بارسلونا می‌گوید از همکاری با ژاوی هرناندز هیجان زده است.

به گزارش ایلنا، ایلکای گوندوگان، کاپیتان سابق منچسترسیتی امروز طی قراردادی رسمی به بارسلونا پیوست.

باشگاه بارسلونا این همکاری را با قراردادی 2 ساله و بند فسخ 400 میلیون یورویی تایید کرد. گوندوگان می‌گوید از همکاری با ژاوی هرناندز هیجان زده است.

گوندوگان گفت:"اگر مجبور به ترک منچسترسیتی می‌شدم، تنها برای یک باشگاه حاضر به چنین کاری می‌شدم. یا بارسلونا بود یا هیچ. از بچگی آرزوی پوشیدن این پیراهن را داشتم."

می‌خواهم به بارسا کمک کنم

من متقاعد شده‌ام که چند سال دیگر در بالاترین سطوح بازی می‌کنم و می‌خواهم به بارسا کمک کنم تا به جایی که لیاقتش را دارد بازگردد.

نمی‌توانم برای پوشیدن پیراهن بارسا صبر کنم

زمانی که ژاوی در مورد پروژه با من صحبت کرد، طبیعی به نظر می رسید. من شباهت های زیادی بین خودمان و دید ما از بازی می بینم، نمی توانم منتظر بمانم تا پیراهن بارسلونا را بپوشم.

سال‌ها ژاوی را تحسین می‌کردم

من قرار است با یک دوست قدیمی، لواندوفسکی ملاقات کنم. هیجان‌زده هستم که زیر نظر مربی‌ای بازی کنم که سال‌ها او را تحسین می‌کردم. می دانم که فشار زیادی در بارسلونا وجود خواهد داشت. اما من عاشق این سختی هستم. من دوست دارم از منطقه امن خود خارج شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز