خبرگزاری کار ایران

اسفندیار: با قرص و سرم به این بازی رسیدم/ برای جبران تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۹۱۷

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: شب گذشته کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم، اما نمی‌توان با این مسائل شکست مقابل این تیم را توجیه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار بعد از شکست تیم ملی مقابل هلند اظهار کرد: بازی پر نوسانی را شاهد بودیم. در ست اول شروع خوبی داشتیم اما عملکرد ایران در ست دوم با نوسان همراه بود. درکل شاهد یک بازی تماشاگرپسند بودیم اما برای خود ایران یک مسابقه پرنوسان به حساب می‌آمد. در برخی مقاطع بازی که می‌توانستیم عملکرد کامل‌تری داشته باشیم این کار را انجام ندادیم و از خودمان راضی نیستیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: نیمه شب گذشته حال بدی به من دست داده بود. در نهایت کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم اما نمی‌توان با این مسائل شکست مقابل این تیم را توجیه کرد. قطعاً مقصر هستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که جبران کنیم و بتوانیم مردم را دوباره خوشحال کنیم.

اسفندیار در رابطه با استقبال پر شور هواداران ایرانی از تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها، تصریح کرد: در همه جای دنیا ایرانی‌ها به ورزشکاران خود لطف دارند. امروز هلند میزبان بود اما فکر می‌کنم حدود 10 درصد تماشاگران ایرانی بیشتر بودند. واقعا از هواداران تشکر می‌کنم و خیلی ناراحت هستم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. قطعاً تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که در بازی‌های آینده جبران کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که همیشه از ورزشکاران خود حمایت می‌کنند و از دور دست آن‌ها را می‌بوسم.

تیم ملی والیبال ایران هفته دوم لیگ ملت‌ها را با یک برد برابر آلمان و سه ناکامی برابر آمریکا، ایتالیا و هلند به پایان رساند تا در مجموع هفته اول و دوم، دو برد و 8 امتیاز کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز