خبرگزاری کار ایران

کار دشوار عطایی در نبرد با میزبان/ تلاش ملی‌پوشان برای انتقام از هلند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۷۸

تیم ملی والیبال مردان ایران در آخرین دیدار هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 به مصاف هلند میزبان خواهد رفت و پیروزی در این مسابقه راهی مناسب برای پاسخ به نگرانی‌های ملی‌پوشان و انتقام سال 2022 از نماینده سرزمین لاله‌ها است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 امروز (شنبه سوم تیر) در چهارمین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند خواهد رفت. دیداری که در آن ملی‌پوشان با لباس سفید و قرمز برای لیبروها به مصاف هلندی‌های نارنجی‌پوش می‌روند.

دیداری که بهروز عطایی به برد در آن امید دارد تا از روند ترس و نگرانی‌های بازیکنان خارج شود. این سرمربی می‌گوید: «قبول دارم اشتباهات بچه‌گانه و کوچکی در جریان مسابقات از سوی بازیکنان اتفاق می‌افتد که کار را سخت می‌کند. به نظر می‌رسد که تیم برای بردن آن انرژی لازم را ندارد و یا اینکه می‌ترسد بازی را به پایان ببرد. این ترس و نگرانی از انتهای بازی که قرار است چه اتفاقی رخ دهد، تیم را تحت فشار قرار می‌دهد. نیاز به یک پیروزی داریم تا از این روند خارج شویم.»

جدال امروز میان تیم‌های ملی ایران و هلند، چهارمین تقابل دو تیم در طول تاریخ محسوب‌ می‌شود که تاکنون در دو مسابقه هلندی‌ها پیروز میدان بودند و در یک دیدار در سال 2021 هم ایران طی سه ست حریف را شکست داده است. دو شکست تیم ملی والیبال ایران در سال 2022 رقم خورده است و شاگردان بهروز عطایی در مسابقه امروز در تلاش برای انتقام این ناکامی‌ها هستند.

در حال حاضر هلند با سه برد و 11 امتیاز در جایگاه هشتم جدول جای گرفته است و ایران با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد البته موقعیت دو تیم در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال اندکی متفاوت است و در این جدول ایران با 246.19 در جایگاه یازدهم و هلند با 243.65 در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

هلند در هفته دوم لیگ ملت‌ها برابر لهستان مغلوب شده و چین را شکست داده است. ایران هم در این هفته از رقابت‌ها برابر آلمان به پیروزی رسیده و مغلوب ایتالیا و آمریکا شده است.

تیم ملی والیبال ایران برای کسب دومین پیروزی برابر هلندی‌ها و سومین برد خود در لیگ ملت‌ها 2023 کاری دشوار در پیش دارد اما این مهم‌ترین فرصت ملی‌پوشان برای بازگشت به مسابقات و شروع پرقدرت هفته سوم لیگ ملت‌ها در آمریکاست.

زمان و نتایج دیدارهای رسمی ایران با هلند از آغاز تاکنون به قرار زیر است:

دیدارهای رسمی ایران با هلند از آغاز تاکنون

2021 (لیگ ملت‌ها): ایران (3) – هلند (صفر)

2022 (لیگ ملت‌ها): ایران (صفر) – هلند (3)

2022 (قهرمانی جهان): ایران (یک) – هلند (3)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز