خبرگزاری کار ایران

وکیلی: سبک بازی مغولستان تلفیقی از شرق آسیا و آسیای مرکزی است/ فردا مسابقه سختی مقابل میزبان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۲۸۲

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران پس از کسب سومین پیروزی و صدرنشینی در جدول لیگ ملت‌های آسیای مرکزی، گفت: مغولستان در بین تیم‌های حاضر در این مسابقات شرایط متفاوتی دارد، چرا که سبک بازی آن‌ها تلفیقی از تیم‌های شرق آسیا و آسیای مرکزی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در روز پنجم از مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) که از ۲۸ خرداد به میزبانی شهر چولپان قرقیزستان آغاز شده است، تیم ملی نوجوانان ایران تیم ملی بزرگسالان مغولستان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد با ۹ امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از این پیروزی اظهار کرد: امروز بازی سوم‌‌‌مان را مقابل تیم ملی مغولستان که تا به اینجای رقابت‌ها با کسب ۳ برد در صدر جدول مسابقات قرار داشت، انجام دادیم و برای اینکه در جدول مسابقات خودمان را بالا نگه داریم، محکوم به پیروزی برابر این تیم بودیم. در فاکتور حمله بهتر از مغولستان بودیم و آمار ۶۸ درصد موفقیت را مقابل ۵۴ درصد حریف ثبت کردیم. آمارمان در دفاع روی تور هم خیلی بهتر از مغولستان بود و مقابل ۸ دفاع روی تور ما، تیم حریف ۳ دفاع انجام داد.

محمد وکیلی با اشاره به تعداد بالای اشتباهات تیم حریف، خاطرنشان کرد: با اینکه تیم مغولستان در سه بازی اخیرش، تیم کم اشتباهی بود، اما با سرویس‌های پرقدرت و هدفدار و همچنین عملکرد خوب در فاکتورهای مختلف، باعث افزایش اشتباهات این تیم شدیم تا‌جایی که ۱۸ ارور در بازی داشتند که تاثیر زیادی در پیروزی ایران در این بازی داشت. ‌

وی با تاکید بر سبک بازی متفاوت تیم‌ ملی مغولستان افزود: مغولستان در بین تیم‌های حاضر در این مسابقات شرایط متفاوتی دارد، چرا که سبک بازی آن‌ها تلفیقی از تیم‌های شرق آسیا و آسیای مرکزی است و متفاوت‌تر از تیم‌هایی مانند ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان بازی می‌کنند، اما با آنالیز خوبی که داشتیم، در طول سه ست کنترل بازی در دست داشتیم و خوشبختانه همانند ۳ بازی قبلی و بدون از دست دادن یک ست برنده دیدار شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در مورد برنامه ملی‌پوشان نوجوان در ادامه این مسابقات، گفت: فردا با تیم‌ بدون شکست قرقیزستان بازی داریم که باتوجه به شرایط میزبانی و حضور تماشاگران قطعا دیدار سختی خواهد بود. هرچند این رقابت‌ها زیر نظر AVC برگزار می‌شود و شکل کاملا رسمی دارد، اما هدف اصلی تیم ایران افزایش هماهنگی برای حضوری شایسته در رقابت‌های نوجوانان جهان است که از ماه آینده در آرژانتین برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در چهارمین دیدار خود در این مسابقات از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه دوم تیر به مصاف قرقیزستان الف خواهد رفت و سپس با قرقیزستان ب و ترکمنستان بازی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز