خبرگزاری کار ایران

شریفی: به‌تنهایی کاری از دست من ساخته نیست/ امیدوارم برابر ایتالیا پیروز شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۵۸۶

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان از امروز (سه‌شنبه 30 خرداد) به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران امروز و در نخستین مسابقه شهر روتردام به مصاف آلمان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

مرتضی شریفی پس از پیروزی برابر آلمان اظهار کرد: خداراشکر این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. این مسابقه برای ایران از اهمیت زیادی برخوردار بود. هر دو تیم یک برد داشتند و نیاز داشتیم که در این بازی به پیروزی برسیم و در هفته دوم شروع بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: طی چند روزی که در تهران تمرین داشتیم روی نقاط ضعف‌ آلمان کار کردیم و در نهایت در این بازی مهم به پیروزی رسیدیم. دیگر بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.

شریفی در پایان درباره دیدار ایران برابر ایتالیا گفت: امیدوارم در مسابقه فردا هم پیروز شویم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 14:30 دقیقه فردا (چهارشنبه 31 خرداد) در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف لاجوردی‌پوشان ایتالیا می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز