خبرگزاری کار ایران

واکنش ساکا به نخستین هتریک دوران حرفه ای فوتبالی اش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۹۲

بوکایو ساکا، مهاجم تیم ملی انگلیس می‌گوید اولین هت‌تریک دوران حرفه‌ای‌اش توصیف نشدنی است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه C رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 به مصاف تیم ملی مقدونیه شمالی رفت و با نتیجه 7-0 به پیروزی دست یافت.

در این بازی بوکایو ساکا اولین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود را ثبت کرد و 3 گل تیمش را به ثمر رساند.

مهاجم آرسنال درباره احساسش پس از پایان بازی گفت: "این احساسی است که نمی‌توانم با کلمات بیانش کنم. نمی‌توانم احساسم را توصیف کنم، خیلی خوشحالم."

پس از تد دریک، یان رایت و تئو والکات، ساکا سومین بازیکن آرسنال است که در یک بازی 3 گل برای تیم ملی انگلیس به ثمر رسانده است.

او در پاسخ به این سوال که کدام گلش را به عنوان زیباترین گل امشب انتخاب می‌کند، گفت: "زیباترین؟ اولی خوب بود، اما من گل دوم را انتخاب می‌کنم. یک ضربه خطرناک از بیرون محوطه به قسمت بالای دروازه... ما سریع و مستقیم بازی کردیم. حریف نتوانست مانع از حملات ما شود."

ساکا درباره اینکه پس از یک فصل سخت چگونه تعطیلات را سپری می‌کند، گفت: "این یک فصل بسیار طولانی بود اما من نمی‌توانستم آن را به روشی بهتر به پایان برسانم. اکنون زمان استراحت است. فصل خودم را به صورت عالی به پایان رساندم."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز