خبرگزاری کار ایران

دستور العمل کمیته انضباطی ؛ بازیکن بدون سقف قرارداد غیرمجاز محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۳۳

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل کمیته انضباطی ناظر بر قراردادهای ورزشکاران را برای ارایه به باشگاه ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران نامه کمیته انضباطی فدراسیون را جهت ابلاغ به باشگاه‌ها اعلام کرد.

در متن نامه کمیته انضباطی آمده است. سه دستور العمل ابلاغی به باشگاه‌ها « دستور العمل ناظر بر قراردادهای ورزشکاران با  باشگاه‌ها»، «سقف بودجه جهت باشگاه‌های لیگ برتر بزرگسالان» و « سقف بودجه لیگ دسته اول» به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به لازم الرعایه بودن مفاد این دستورالعمل به عنوان مصوبات فدراسیون فوتبال برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی هرگونه عدم پایبندی و استنکاف از اجرای مفاد این دستورالعمل ها و اقدام برخلاف آنها به شرح ذیل تخلف محسوب و قابل رسیدگی و اتخاذ تصمیم در کمیته انضباطی به شرح زیر خواهد بود:

۱- غیرمجاز محسوب شدن بازیکنی که برخلاف دستورالعمل‌های اجرایی فوق جذب گردد. براساس جزء الف بند ۱ماده ۶۱ مقررات انضباطی که اشعار می‌دارد؛ « بازیکنی که مطابق مقررات نقل و انتقالات و دستورالعمل اجرایی آن ثبت نام نشده باشد.»

۲- نقص اصول کلی رفتار از  سوی سایر اشخاص اعم از باشگاه ها و مربیان در صورت انعقاد قرارداد برخلاف مفاد دستورالعمل های ابلاغی منطبق با مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز