خبرگزاری کار ایران

آزمون: از 15 سالگی زیر دست قلعه‌نویی کار کرده‌ام/ اردوی خوبی در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۳۰۷

مهاجم تیم ملی در مورد اردوی در حال برگزاری این تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، سردار آزمون که برای سفر به قرقیزستان و شرکت در تورنمنت کافا در اردوی تیم ملی حضور یافته، در آستانه سفر ملی‌پوشان گفت:‌ اردوی خیلی خوبی است و بازیکنان در حال کسب آمادگی برای تورنمنت کافا هستند. تیم‌هایی در این تورنمنت شرکت می‌کنند که به آنها خیلی احترام می‌گذاریم؛ از افغانستان تا عمان و ازبکستان که در حال پیشرفت هستند. خیلی خوشحال هستیم که در این تورنمنت حضور داریم و این بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا حضور در تورنمنت کافا و بازی با تیم‌های ضعیف به سود تیم ملی است، گفت: این برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده و فدراسیون باید به این سوالات پاسخ بدهد. تمرکز ما بازیکنان روی این است که مقابل همه تیم‌ها، آمادگی کاملی در زمین بگذاریم و فقط به پیروزی فکر کنیم.

آزمون درباره اینکه در اردوی قبلی تیم ملی غایب بود و برای اولین بار زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار می‌کند،‌بیان کرد:‌ من از 15 سالگی زیر دست قلعه‌نویی کار کردم و الان هم کارها به نحو احسان انجام می‌شود. کم و کسری نداریم و امیدوارم کارمان را همین‌گونه به پایان برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز