خبرگزاری کار ایران

اینزاگی: برای مقابله با بهترین تیم دنیا آماده ایم/ باید موتور گلزنی سیتیزن ها را خاموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۸۹

سیمونه اینزاگی گفت، اینتر برای خاموش نگه‌داشتن موتور گلزنی ارلینگ هالند برنامه دارد؛ اما تأکید کرد سیتی بهترین تیم دنیا است.

به گزارش ایلنا، اینتر فردا در نبردی سخت در استانبول با منچسترسیتی روبه‌رو می‌شود تا بر سر فتح لیگ قهرمانان بجنگد. سیمونه اینزاگی، مربی اینتر، در نشست خبری قبل از بازی گفت دیوانه‌وار تلاش کرده‌اند تا به اینجا برسند.

حداقل اشتباهات

سبکی که باید با آن بازی کنیم را می‌شناسیم. می‌دانیم که منچسترسیتی بهترین تیم دنیا است. افتخار می‌کنیم اینجا هستیم و هر کاری که بتوانیم، انجام می‌دهیم تا تمرکز کامل داشته باشیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم.

مسابقات زیاد

این پنجاه و هفتمین بازی این فصل ما است؛ 56 مسابقه قبلی باعث شد اینجا باشیم. لحظات سخت آن‌ بازی‌ها باعث شد رشد کنیم. در بعضی بازی‌ها حق‌مان بود ببازیم و در بعضی از بازی‌ها حق‌مان بود ببریم. دیوانه‌وار تلاش کردیم و این تلاش ما را به استانبول رساند.

دل و جرات و ذهن

ما راحت ننشسته‌ایم. کاملاً متمرکز هستیم. جلوی یک تیم واقعاً قوی، قدم به قدم می‌جنگیم. خط میانی در این مسابقه خیلی مهم خواهد بود؛ اما فقط این نیست: ما به پاها، سر و دل بازیکنان نیاز داریم. باید بیش‌تر بدوند، ذهن‌شان روشن بماند و با دل و جرأت، انرژی مضاعفی پیدا خواهند کرد.

اهمیت این بازی برای اینتر

این فرصت را داریم که اسم خودمان را در تاریخ این باشگاه بنویسیم. سخت است اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. می‌دانیم که این مسابقه برای همه در اینتر چه معنایی دارد. هواداران همیشه در کنار ما بوده‌اند. ما مسئولیت زیادی داریم.

ارلینگ هالند

می‌دانیم هالند چقدر قوی است. یک برنامه‌ای را آماده کرده‌ایم تا او را ساکت نگه داریم؛ اگرچه کل اینتر باید خوب بازی کند تا او و تیمش را محدود کنیم. آن‌ها خوب دفاع می‌کنند و خوب حمله می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم بازی خودمان را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز