خبرگزاری کار ایران

صحبت های عالیشاه، آل‌کثیر و فرجی پس از قهرمانی در جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۳۷

۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در جام حذفی فوتبال ایران، صحبت کردند.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش در فینال جام حذفی مقابل استقلال و کسب مقام قهرمانی، اظهار کرد: به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و خدا را شاکر هستم که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم.

هر چه در توان داشتیم، خرج کردیم

وی ادامه داد: به عنوان سربازان پرسپولیس هر چه در توان داشتیم، خرج کردیم و در حالی که بازی به تساوی کشید توانستیم باز هم گل بزنیم و پا پس نکشیدیم. هواداران خوشحال به خانه رفتند و امیدوارم در فصل‌های آینده نیز بتوانیم به همین ترتیب کنار یکدیگر باشیم و موفق عمل کنیم.

عالیشاه در مورد اینکه آیا تصور می کرد که توپ ارسالی اش به محوطه جریمه استقلال به گل تبدیل شود، گفت: اصلا مهم نبود آن توپ گل شود یا نه.

وی ادامه داد: قطعا دبل کردن سخت است و در نهایت مهم این بود فصل به خیر و خوشی تمام شد.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود یا خیر، اظهار کرد: قطعا با شرایط فعلی نه، باید هزینه بیشتری شود، سخت افزار بهتری داشته باشیم و بازیکنانی که سطح بالاتری به تیم اضافه شوند و بتوانیم موفقیت بیشتری کسب کنیم.

عالیشاه در مورد فحاشی هواداران استقلال به علیرضا بیرانوند، گفت: بهترین کاری که می توانیم در قبال یکدیگر انجام دهیم احترام گذاشتن به یکدیگر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز