خبرگزاری کار ایران

حمایت آقای سرمربی؛ ما همه بیرانوند هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۱۷۱

چند ساعت مانده به آغاز دربی، یحیی گل‌محمدی اولین چهره از اردوگاه سرخپوشان است که به صحبتهای روز گذشته ریکاردو ساپینتو واکنش نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، سرمربی استقلالی در مصاحبه روز گذشته‌اش در اظهارنظری جنجالی در واکنش به حرکت خبرساز علیرضا بیرانوند پس از پیروزی در دربی و عبور دادن انگشت از زیر گلو به نشانه سر بریدن چنین گفته بود:

«به دروازه بانشان (بیرانوند) کاملا احترام می گذارم، احساس خیلی خوبی نسبت به او دارم، کامل مورد احترام من است. ولی بازیکنان، تماشاگران و همه ما کاری که او بعد از بازی مقابل ما انجام داد را فراموش نمی کنم. ما باید به هم احترام بگذاریم! چه ببریم و چه ببازیم ما باید به هم احترام. ولی این مدل تهدید کردن ها برای فوتبال خوب نیست.»

این جملات ساپینتو از سوی طرفداران پرسپولیس به نوعی هواداران استقلال به شعار علیه دروازه‌بان ملیپوش فوتبال ایران بامداد شده و حالا یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری نسبت به این موضع‌گیری واکنش نشان می‌دهد.

صحبتهای ساپینتو در شرایطی مطرح شده که بیرانوند در دو گفتگوی پس از بازی دربی برگشت، تلاش کرده بود این حرکت را تا سطح یک شوخی و کری تقابل بدهد اما باتوجه به خشونت انکارنشدنی آن، موفق نبود این مسئله را در چشم هواداران رقیب، بی اهمیت جلوه بدهد.

در این شرایط، صحبتهای ساپینتو هم احتمالا بنزین روی آتش، فضای بازی آخر فوتبال ایران خواهد بود، در شرایطی که دو باشگاه با انتشار یک بیانیه مشترک، سعی کردند از حساسیت مسابقه پیش رو بکاهند.

گلمحمدی با انتشار عکس بیرانوند این جمله را هشتگ کرده است: «ما همه علیرضا بیرانوند هستیم».

حمایت آقای سرمربی؛ ما همه بیرانوند هستیم

احتمالا استوری او از سوی بازیکنان و البته هواداران پرسپولیس بازتری خواهد شد.

بیرانوند یکی از چهره‌های کلیدی دربی است و از نظر ذهنی باید دور از فضای پرتنش این مسابقه بسیار حساس و دشوار باشد و گل‌محمدی با اعلام حمایت از دروازه‌بان تیمش، خواسته این فضای امن را برای او ایجاد کند و ضمنا به هواداران پرسپولیس هشدار بدهد که مراقب تحرکات احتمالی علیه دروازه‌بان شماره یک خود باشند. دروازه‌بانی که در بازی هوادار با مهار پنالتی مسعود شجاعی، نشان داد که از آمادگی خوبی بهره می‌برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز