خبرگزاری کار ایران

توقف مذاکرات انریکه با ناپولی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۹۴

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا برای قبول هدایت قهرمان فصل جاری سری A دچار تردید شده است.

به گزارش ایلنا، منابع ایتالیایی از توقف مذاکرات میان باشگاه ناپولی و لوئیس انریکه خبر دادند. با قطعی شدن جدایی لوچانو اسپالتی از ناپولی در پایان فصل، این باشگاه مذاکره با گزینه‌های جانشینی او را آغاز کرده است که لوئیس انریکه در صدر این فهرست قرار داشت و مذاکراتی هم میان دو طرف صورت گرفته بود.

اکنون نشریه گاتزتا دلواسپورت اعلام کرده است که مذاکرات ناپولی با انریکه هم به حالت تعلیق درآمده، چرا که مربی اسپانیایی نسبت به پروژه فوتبالی باشگاه ایتالیایی تردید دارد و وسوسه شده است که به پیشنهاد مربیگری در تیم ملی برزیل نیز فکر کند.

انریکه که سابقه هدایت رم را هم دارد، پس از حذف تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022، از این تیم جدا شد و از آن زمان بیکار بوده است. نه تنها گاتزتا بلکه نشریه کوریره هم مدعی شده است که انریکه آنطور که باید و شاید جذب پیشنهاد ناپولی نشده است. هر دو روزنامه تأکید دارند که مشکل انریکه مالی نیست بلکه او در مورد آنچه باشگاه قرار است برای او فراهم کند و انتظاراتی که از وی خواهد داشت، مردد است. در واقع به همین دلیل هم بوده است که انریکه 53 ساله حاضر نشد پیشنهاد باشگاه چلسی را قبول کند.

طبق گزارش کوریره، اگر انریکه در نهایت به این نتیجه برسد که ناپولی هم مقصد مناسبی برای او نیست، باشگاه ناپلی به سراغ گزینه‌های بعدی‌اش از جمله وینچنزو ایتالیانو سرمربی فعلی فیورنتینا و تیاگو موتا از بولونیا خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز