خبرگزاری کار ایران

استارت رقابت رویایی 9 تیم روی ساحل طلایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۴۶

مسابقات والیبال ساحلی «کیش گیمز» از امروز آغاز خواهد شد تا 9 تیم حاضر در این رویداد رقابتی رویایی روی ساحل طلایی کیش داشته باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی کیش گیمز 2023 از امروز(سه‌شنبه 9 خرداد) به مدت سه روز در جزیره زیبای کیش پیگیری خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی این مسابقات روز گذشته برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

18 بازیکن در قالب 9 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که در دو گروه با هم به رقابت می‌پردازند و از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود.

بر این اساس شهداب یزد، کیا نظری، پرشین گلستان 2، بومرنگ یک و بومرنگ دو در گروه نخست قرار گرفتند و پیکان بندر دیر، موج نوشهر، پرشین گلستان و شرکت سافت کیش همگروه‌های گروه دوم مسابقات هستند.

برنامه روز نخست رقابت‌های والیبال ساحلی کیش (سه‌شنبه نهم خرداد) به قرار زیر است:

شرکت سافت کیش – پیکان بندر دیر؛ ساعت 19

بومرنگ 1 – شهداب یزد؛ ساعت 19:40

پرشین گلستان 1 – موج نوشهر؛ ساعت 20:20

پرشین گلستان 2 – کیا نظری؛ ساعت 21:00

پرشین گلستان 1 – پیکان بندر دیر؛ ساعت 21:40

بومرنگ 2 – پرشین گلستان 2 ؛ساعت 22:20

کیا نظری – شهداب یزد؛ ساعت 23:00

بومرنگ 2 – بومرنگ 1؛ ساعت 23:40

در پایان مرحله مقدماتی دو تیم برتر گروه اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و روز جمعه دوازدهم خردادماه مرحله نیمه‌نهایی شامل رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود. شایان ذکر است که هشت تیم برتر این مسابقات در پایان رقابت‌ها جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز