خبرگزاری کار ایران

غذرخواهی لیائو از هواداران بانوی پیر؛ قصد بی احترامی به یوونتوس نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۵۰

رافائل لیائو، ستاره میلان، از هواداران یوونتوس به خاطر این که پیراهن این تیم را در شلوارکش گذاشته بود عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، میلان این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با تک گل اولیویه ژیرو برابر این تیم به پیروزی برسد.

لیائو پس از پایان این بازی برای خوش و بش با بازیکنان حریف به سمت آنها رفت و پیراهنش را هم با یکی از بازیکنان یووه عوض کرد تا یادگاری‌ای از این بازی داشته باشد.

اما زمانی که این ستاره پرتغالی به سمت هواداران میلان رفت تا برای آنها دستی تکان دهد، پیراهن یووه را در شلوارکش گذاشت تا راحت‌تر به ابراز احساسات هواداران پاسخ دهد و این موضوع اصلا به مذاق هواداران یووه خوش نیامد و آنها انتقادات بسیاری از او در شبکه‌های اجتماعی مطرح کردند.

لیائو با انتشار پیامی در توییترش نوشت:« اگر هر یک از هواداران احساس کردند که من با گذاشتن پیراهن در شلوارکم به آنها بی‌احترامی کردم، از آنها عذرخواهی می‌کنم. هدفم این نبود که به هیچ وجه به کسی بی‌احترامی کنم. برعکس، برای تمام باشگاه‌ها احترام قائل هستم. زنده باد میلان. لعنت به نفرت.»

میلان با پیروزی برابر یوونتوس موفق شد برای سومین فصل متوالی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد و به همین دلیل این برد اهمیت زیادی برای این تیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز