خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: ۳ هفته از میادین دورم نه ۳ ماه!

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۴۷۷

شجاع خلیل‌زاده، مدافع الاهلی قطر می‌گوید برخلاف شایعات نهایتا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل زاده، مدافع ملی پوش الاهلی قطر شایعات درباره وضعیت مصدومیتش را تکذیب کرد:«این روزها درگیر درمان مصدومیتم هستم و فعلاً تمرکزم روی این موضوع است که زودتر به زمین برگردم و بتوانم تمرین کنم. شاید باورتان نشود اما فقط به این مسأله فکر می‌کنم، چون برای یک فوتبالیست هیچ چیزی تلخ‌تر از مصدومیت و دوری از فوتبال نیست. البته مصدومیت من جزئی است و بر خلاف اخباری که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، من فقط دو سه هفته از تمرین دور هستم و نه دو سه ماه.»

درباره شجاع خلیل‌زاده اخباری شنیده می‌شود با این مضمون که شاید او بعد از چند سال دوباره به لیگ ایران برگردد. اتفاقی که شجاع از آن بی‌خبر است و تأییدش نمی‌کند: «در فصل نقل و انتقالات همیشه این شایعه‌ها وجود دارد. بخصوص در مورد من و بازگشتم به لیگ ایران. من تا امروز مذاکره‌ای با تیم‌های ایرانی انجام نداده‌ام و همان‌طور که گفتم تمرکزم روی درمان آسیب‌دیدگی‌ام است. بنابراین تأکید می‌کنم که تصمیمی درباره آینده نگرفته‌ام و منتظرم ببینم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

به نظر می‌رسد شجاع خلیل‌زاده به‌دلیل مصدومیت حضور در اردوی تیم ملی و تورنمنت کافا را از دست خواهد داد. بخصوص که اردوی اصلی تیم ملی روز 20 خرداد آغاز می‌شود و امیر قلعه‌نویی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را اعلام می‌کند.

باید ببینیم آیا خلیل‌زاده تا آن زمان مصدومیتش را درمان خواهد کرد یا نه. هر چند برای بازیکنی که به تازگی از کمند مصدومیت رها می‌شود، سخت است که بلافاصله وارد زمین شود و بازی رسمی انجام بدهد. تصمیم در این مورد در اختیار امیر قلعه‌نویی است و باید دید آیا او نام خلیل‌زاده را در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا قرار می‌دهد یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز