خبرگزاری کار ایران

انرخوس: بعد از اشتباهات خیلی سخت بود که بخواهیم تیم را جمع کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۸۵۶

کارلوس انرخوس پس از شکست 4 بر صفر نساجی مقابل استقلال در نشست خبری حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس انرخوس پس از شکست 4 بر صفر نساجی مقابل استقلال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ما در نیمه اول برای لحظاتی خوب بودیم، اما گلی که کرنر بود و بعد از آن اشتباه ابراهیمی موجب شد که ما برنامه‌های خود را تغییر دهیم. وقتی 2 بر صفر مقابل استقلال عقب هستیم و گل‌هایی که بخاطر اشتباهات خوردیم خیلی سخت است که بخواهیم تیم را جمع کنیم.

وی درمورد اینکه گفته شده بود که اگر در این بازی نساجی نتیجه را به استقلال واگذار کند، آخرین حضورش روی نیمکت این تیم خواهد بود، تصریح کرد: من نمی‌دانم و خبری ندارم. به من کسی چیزی نگفته است!

سرمربی تیم فوتبال نساجی درخصوص مقایسه استقلال و پرسپولیس و احتمال رویارویی آنها در فینال، خاطرنشان کرد: من نظر خودم را می‌گویم. هر دو تیم خوب هستند و بازیکنان بزرگی دارند. هر دو تیم برای یک شهر هستند و نام بازی آنها را دربی می‌گذارند شاید نتایج دلخواه هواداران رقم نخورد. هر تیمی که بهتر باشد برنده خواهد شد. هر دو تیم قوی هستند، اما شخصیت‌های متفاوتی دارند. هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند.

انرخوس درمورد شرایط کلی داوری در فوتبال ایران و اینکه آیا داوری در نتیجه بازی امروز تاثیرگذار بود یا خیر، گفت: من درمورد داوری حرفی نمی‌زنم. هر دو بازی اخیر را خوب قضاوت کردند و هر چه نظر آنها باشد به آن احترام می‌گذارم و نمی‌توانم حرفی بزنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز