خبرگزاری کار ایران

کنایه تارتار به الهامی: کسانی که نمی‌توانند خود را کنترل کنند، به پزشک مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۸۵۹

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سعی کردیم با تمام توان کار کنیم، مدیرعامل نیز همیشه پشت تیم بود و دغدغه‌ مالی نداشتیم.

به گزارش ایلنا مهدی تارتار در نشست خبری پس از آخرین دیدار لیگ برتر و تساوی با هوادار اظهار کرد: با بودجه متوسط همیشه نظم مالی داشتیم و دغدغه مالی نداشتیم، مدیرعامل نیز همیشه پشت تیم بود. از هیات مدیره باشگاه که امسال برای ما کم و کاستی نگذاشت و همه جوره همراه بودند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: سعی کردیم با تمام توان کار کنیم، کادر فنی و بازیکنان نیز جانانه جنگیدند و امروز نمایش خوبی داشتند.

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: بازی خیلی زیبا بود و هرکسی در ورزشگاه بود، لذت برد. اگر از نیمکت‌ها بگذریم، بازی قشنگ بود. نیمکت‌ها شرایط خوبی نداشت و حساسیت به وجود آماده بود.

وی با بیان اینکه تیمش نسبت به سال گذشته در همه موارد پیشرفت داشت، توضیح داد: باخت کمتر، گل زده و گل خورده و بازیکنان جوانی که بازی دادیم، پیشرفت داشتیم و یک امتیاز کمتر گرفتیم اما در همه آمارها پیشرفت خوبی داشتیم.

تارتار با تاکید بر اینکه گزینه اولم ذوب‌آهن است، یادآور شد: دو سال خوب را در اصفهان داشتم، برای ماندن من یک طرف این قضیه هستم و دوست دارم بمانم. بعد از دو سال، اصفهانی هستم و بعد از سختی‌ها الان به ثبات خوبی رسیدیم.

او ادامه داد: در ۱۰ بازی اخیر ۱۶ امتیاز گرفتیم و روند خوبی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم کم و کاستی اگر داشتیم، از ما بگذرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: در مورد جایگاه نمی‌توان صحبت کرد، تا الان صحبتی با من نشده است و الان وقت جهش است. ذوب‌آهن به ثبات رسیده و با تقویت می‌تواند برای سهمیه بجنگند تا یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد.

وی تاکید کرد: الان باید بودجه خوبی را در اختیار این تیم بگذارند تا جهش داشته باشد.

تارتار همچنین با اشاره به سابقه درگیری اش با الهامی، افزود: شخصیت مربیان پنهان کردنی نیست. یک بار کلی در مورد مربیان صحبت کردم و مربیانی که لازم است، بروند تست بدهند یا قبل از بازی خود را با قرص آرام کنند. کسانی که نمی‌توانند خود را کنترل کنند، به پزشک مراجعه کنند و قبل از بازی داروهایشان را مصرف کنند تا در جریان بازی دچار تنش نشوند.

او اضافه کرد: روی نیمکت حریف دیدم، بازیکن با مربی درگیر بود و درون خودشان مشکل دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز