خبرگزاری کار ایران

خمز: می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم/ حضور پرتعداد هواداران‌مان در ورزشگاه آزادی باعث افتخار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۱۰

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با جدیت تمام آماده بازی پایانی فصل هستیم و می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، «پاکو خمز» در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان به خوبی و با جدیت کار کرده‌اند. تلاش بازیکنانم را دوست دارم و آماده بازی پایانی فصل هستیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. متأسفانه چندین بازیکن ما همچون  هادی محمدی، سید محمد حسینی، مهدی هاشم‌نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت در بازی فردا حضور ندارند.

خمز خاطرنشان کرد: ما به هدفمان که کسب رتبه چهارم جدول بود، دست یافته‌ایم و فردا یک دیدار تشریفاتی داریم؛ با این حال، کاملاً آماده بازی با استقلال هستیم. فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم با یک برد خوب آن را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به شکست دو بر یک تراکتور مقابل استقلال در جام حذفی، بیان کرد: اینکه به انتقام فکر کنیم، خوب نیست. دوست ندارم راجع به انتقام صحبت کنم چون در این واژه خشونت وجود دارد. طرفداران باید از فصل خوبی که پشت سر گذاشتیم، راضی باشند. همه می‌دانند در بازی جام حذفی چه اتفاقاتی افتاد؛ اما دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. می‌خواهیم بدون فکر به انتقام، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

خمز در رابطه با احتمال حضور پرتعداد هواداران تراکتور در ورزشگاه آزادی، تأکید کرد: حضور هواداران‌مان در شهرهای مختلف باعث خوشحالی و افتخار است. امیدوارم با بازی خوب و کسب سه امتیاز، طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز