خبرگزاری کار ایران

رئیس بارسلونا: مسی را برمی‌گردانیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۲۳

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، درباره احتمال بازگشت لیونل مسی به این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا شب گذشته در مسابقه هفته سی و چهارم لالیگا اسپانیول را 4-2 شکست داد. این پیروزی هشتاد و پنجمین امتیاز فصل را برای شاگردان ژاوی هرناندز به ارمغان آورد تا قهرمانی زودهنگام شدن را جشن بگیرند.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در جشن بازیکنان بارسلونا حضور داشت و پس از مسابقه هم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. سوژه اصلی خبرنگاران اسپانیایی طی چند هفته اخیر آینده لیونل مسی است.

لاپورتا درباره وضعیت مسی اعلام کرده که رابطه او با این بازیکن رو به بهبود بوده و طرفین با یکدیگر در حال مذاکره هستند.

لاپورتا گفت:"من با لئو مسی صحبت کرده‌ام، ما با تبادل پیام رابطه‌مان را بازیابی کردیم. این خوب بود."

از رئیس بارسا درمورد احتمال رقابت با باشگاه الهلال سوال شد و او پاسخ داد:"الهلال ؟ بارسا بارسا است. این باشگاه می‌تواند با همه رقابت کند. در عربستان آن‌ها کار خوبی انجام می‌دهند و سرمایه گذاری می کنند... اما من اصرار دارم که بارسا خانه اوست."

رئیس بارسا تایید کرد که هدف باشگاه بازگشت این ستاره آرژانتینی است:"ما می‌خواهیم لئو مسی را برگردانیم، می‌توانیم این کار را انجام دهیم، اما نمی‌توانیم ارقام دیوانه‌کننده ارائه کنیم. بنابراین ما امیدواریم لالیگا برنامه ماندگاری ما را برای ادامه خریدهای جدید تایید کند."

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در تابستان به پایان می‌رسد و سرنوشت او در این باشگاه مشخص نیست. مسی به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی با جریمه باشگاه و خشم هواداران مواجه شد که حتی با رفع محرومیت، تماشاگران پاریسی او را در مسابقه برابر آژاکسیو هو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز