خبرگزاری کار ایران

احمد نوراللهی در موقعیت ویژه: پیشنهاد 200 میلیاردی سرخ‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۸۱

درخشش نوراللهی در این فصل باعث شده است تا مدیران باشگاه شباب الاهلی تصمیم به حفظ این بازیکن بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، احمد نوراللهی روزهای موفق اما پر خبری را در امارات سپری می‌کند. او همراه الاهلی توانست عنوان قهرمانی لیگ امارات را به دست بیاورد و با استناد به پنج قهرمانی‌اش همراه با پرسپولیس، برای ششمین بار جام را بالای سر ببرد. در چهارچوب هفته بیست‌ و پنجم لیگ امارات شباب الاهلی در خانه بن‌یاس 2 بر یک پیروز شد و یک هفته پیش از پایان رقابت‌ها قهرمانی را جشن گرفت. برای شباب الاهلی در این دیدار عزیزجون گانیف (70) و یحیی القاسمی (74) گل زدند. ایوکوویچ در دقیقه 62 زننده گل بن‌یاس بود. احمد نوراللهی در ترکیب اصلی شباب الاهلی برابر بن‌یاس بازی کرد. در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات شباب الاهلی دبی با 54 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های العین و الوحده با امتیاز مشترک 51 دوم و سوم هستند.

احمد نور؛ غایب جشن قهرمانی

بعد از کسب عنوان قهرمانی الاهلی، قریب به اتفاق بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی شرکت کردند و حرکات ویژه‌ای از خود به نمایش گذاشتند. در تصاویر و ویدیوهایی که از اردوی این تیم بیرون آمده، نوراللهی نقش کمرنگی در شادی‌ها داشته است. نوراللهی در دوران فوتبال خود، چه در پرسپولیس و چه تیم ملی همیشه مأخوذ به حیا بوده و این بار در جشن قهرمانی الاهلی نیز چنین موضوعی را اثبات کرده است.

تلاش الاهلی برای حفظ نوراللهی

درخشش نوراللهی در این فصل باعث شده است تا مدیران باشگاه شباب الاهلی تصمیم به حفظ این بازیکن بگیرند، به همین دلیل آنها با نوراللهی و مدیر برنامه‌هایش مذاکراتــــــــــی برای تمدیــــد قــــــــــــــــرارداد داشته‌اند. مدیران باشگاه شباب الاهلی پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به این بازیکن داده‌اند تا قرارداد او را به مدت دو فصل دیگر تمدید کنند و مبلغ پیشنهادی این باشگاه هم قابل توجه است. این در حالی است که طی یک هفته گذشته هم خبرهایی درباره احتمال حضور نوراللهی در الاتحاد عربستان، در رسانه‌های عربستانی منتشر شده است. با این حال نوراللهی از مدیران باشگاه اماراتی زمان خواسته است تا تصمیم نهایی‌اش را به آنها اعلام کند. گفته می‌شود رقمی که الاهلی برای دستمزد نوراللهی در طول دو فصل در نظر گرفته، بالغ بر چهار میلیون دلار، یعنی 200 میلیارد تومان است.

احتمال بالای انتقال به عربستان

از دو هفته پیش اخباری در زمینه علاقه باشگاه الاتحاد جده به احمد نوراللهی مطرح است. رسانه‌های عربستان اعلام کردند مدیران باشگاه بزرگ شهر جده به دنبال شکار ستاره تیم ملی ایران هستند.

در همین رابطه سایت «ترانسفر مارکت» در بخش بررسی احتمالات نقل و انتقالات درصد انتقال احمد نوراللهی هافبک ملی‌پوش ایرانی به لیگ عربستان و تیم اتحاد را 95 درصد دانست.

در صورت انتقال نوراللهی به لیگ عربستان، او به اولین لژیونر ایرانی تبدیل می‌شود که به لیگ این کشور منتقل شده است. روابط ایران و عربستان بعد از سال‌ها به حالت عادی برگشته و این مسأله باعث شده در فوتبال هم اخباری در این زمینه مطرح شود.

احمد نوراللهی از جمله بازیکنان مطرح فوتبال ایران است که خیلی کم مصاحبه می‌کند و همیشه سعی دارد در زمین مسابقه حرف‌هایش را بزند. او در سال‌های اخیر کمتر در تله خبرنگاران افتاده و حالا هم که اخبار متفاوتی درباره آینده‌اش وجود دارد، باز هم سکوت کرده و صحبتی انجام نداده است. باید ببینیم سکوت نوراللهی چه زمانی شکسته می‌شود. احتمالاً بعد از تمدید با الاهلی و یا امضای قرارداد با الاتحاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز