خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر جنجالی مهدی تاج درباره صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۶۷

رییس فدراسیون فوتبال در اظهارنظری جالب مدعی شده که فوتبال باعث پویایی و جذابیت و البته تماشای تلویزیون شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان کرمان گفت: «فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست و امروز بسیاری از کشورها توسعه و قدرت خود را به وسیله فوتبال به رخ یکدیگر می‌کشند. بسیاری از صفحات روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیون با فوتبال پر می‌شود. اگر روزی تلویزیون فوتبال را به خانه‌های مردم آورد، امروز تلویزیون به‌دلیل برنامه‌های فوتبال دیده می‌شود. در اهمیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی همین بس که هر هفته میلیون‌ها نفر را به ورزشگاه‌ها می‌آورد و در ماه مبارک رمضان هر شب میلیون‌ها نفر را به ورزشگاه‌ها می‌بردیم و به غیر از یک مورد در یکی از شهرستان‌ها، دیگر هیچ مانعی نداشتیم و این پدیده با فاصله معنا‌داری با بقیه پدیده‌های اجتماعی جلوتر است. هرچند که فوتبال مدیریت خاص خودش را می‌طلبد و انتظارات مردم از آن بسیار زیاد است.»

رئیس فدراسیون فوتبال درباره فوتبال کرمان هم گفت: «کرمان به لحاظ قابلیت‌های فوتبالی که در خود دارد، استانی برجسته است. استان کرمان سه تیم در لیگ برتر، دو تیم در لیگ دسته دو آقایان و دو تیم در لیگ برتر بانوان دارد.»

تاج اضافه کرد: «کرمان قابلیت‌های گسترده‌ای در حوزه فوتبال دارد و ۱۰ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از این استان است. خوشبختانه یک نگاه نو در کشور به فوتبال بانوان در حال انجام است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز