خبرگزاری کار ایران

محکومیت تراکتور و رد شکایت سپاهان با رای کمیته وضعیت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۹۹۳

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد چند پرونده اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در پی شکایت بهزاد بشتایم از باشگاه تراکتور تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 51 میلیون و 230 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*کمیته وضعیت بازیکنان، دعوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به طرفیت باشگاه ذوب آهن و مهران نفری را مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت محمد ضیایی سیکارودی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 30 میلیون و 520 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت مهران مستاجران از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 350 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت محمدحسین نائیجی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 224 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 26 میلیون و 683 هزار و 200 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز