خبرگزاری کار ایران

هشدار آلگری به ناپولی پس از تبریک قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۵۰۴

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس از فرصتی که در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر آتالانتا در هفته سی‌و‌چهارم سری A داشت برای تبریک گفتن به ناپولی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها استفاده کرد و البته به این تیم برای فصل آینده هم هشدار داد.

به گزارش ایلنا ناپولی پنجشنبه هفته گذشته با تساوییک - یک در خانه اودینزه اولین قهرمانی‌اش در سری A از سال 1990 که سومین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها در طول تاریخ بود را قطعی کرد. شاگردان لوچانو اسپالتی در مسیر کسب این افتخار یووه را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست دادند.

قهرمانی ناپولی آنقدر با اختلاف و اقتدار رقم خورد که کمتر کسی به خود جرأت زیر سؤال بردن آن را می‌داد. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس هم از این قاعده مستثنی نبود. سرمربی یووه با معرفی تیم لوچانو اسپالتی به‌عنوان برنده‌ای شایسته برای اسکودتو گفت: «زمانی که یک تیم قهرمان می‌شود، معنایش این است که اعضای این تیم خودشان را به‌عنوان قوی‌ترین تیم لیگ ثابت کرده‌اند. البته هر فصل شرایطی متفاوت دارد. در بعضی فصول اوضاع علیه شما رقم می‌خورد و برخی فصول به نفع شما. ناپولی اما از نظر آماری و همه وجوه دیگر کارهایی که در این فصل انجام داد، استحقاق قهرمانی را داشت. با این حال فصل‌ها با یکدیگر فرق دارند و فصل آینده فصلی جدید خواهد بود. ما الان باید به ناپولی بابت همه کارهایی که انجام داده است تبریک بگوییم.»

آلگری با اعتراف به اینکه یوونتوس پس از 9 قهرمانی متوالی‌اش در سری A در فاصله سال‌های 2011 تا 2020 برای حفظ جایگاه خود به‌عنوان قدرت اول فوتبال ایتالیا مشکل داشته است، ادامه داد: «یکی از ویژگی‌های یوونتوس این است که در طول تاریخ همیشه برای بردن تمام تورنمنت‌هایی که در آنها حضور داشته، جنگیده است. بنابراین برای چنین تیمی عادی نیست که سه سال متوالی نتواند برای بردن جام بجنگد. سال آینده اما یووه باید رقابت را از سر بگیرد و در جایگاه یک مدعی برای قهرمانی در لیگ بجنگد.»

 سرمربی بانوی پیر سپس به موضوع مدیریت ورزشی باشگاه یوونتوس اشاره داشت؛ سمتی که الان فاقد متصدی است و در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی پیرامون آن وجود داشته است. یکی از این شایعات تمایل یووه به استخدام کریستیانو جیونتولی مدیرورزشی باشگاه ناپولی است که با جذب بازیکنان تأثیرگذار برای تیم اسپالتی از جمله ویکتور اوسیمن، خویچا کواراتسخلیا و کیم مین جائه، نقش پررنگی در موفقیت این تیم طی فصول اخیر داشته است. آلگری گفت: «ما 30 روز بسیار مهم را تا پایان فصل پیش رو داریم. بعد از آن از پنجم ژوئن باشگاه شروع به تصمیم‌گیری خواهد کرد اما تا آن زمان صحبت درباره اینکه چه کارهایی می‌توانیم یا نمی‌توانیم انجام دهیم بی‌مورد است. انتصاب مدیرورزشی هم در حیطه وظایف من نیست و باشگاه باید درباره‌‌اش تصمیم بگیرد. هر وقت استخدام شد، به من هم اطلاع خواهند داد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز