خبرگزاری کار ایران

جای خالی نفر اول نیمکت در گل گهر؛

کسی در سیرجان الهویی را نمی‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۷۶

سرمربی جدید گل گهر بعد از شکست مقابل آلومینیوم با واکنش منفی هواداران سیرجانی روبرو شد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان روز گذشته دیدار حساس و مهمی که مقابل آلومینیوم اراک داشت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد تا ادامه نتایج ضعیف این تیم پس از تغییرات کادرفنی را شاهد باشیم. بعد از این شکست بود که صدای اعتراض هواداران سیرجانی بلند شد و علیه سعید الهویی، سرمربی جدید این تیم شعار دادند.

باشگاه گل گهر از زمان رفتن امیر قلعه نویی به تیم ملی تصمیم گرفت هدایت تیم فوتبالش بر عهده سعید الهویی، دستیار اول او قرار دهد و از آن زمان این تیم در 4 بازی به میدان رفته که حاصلش یک برد مقابل نساجی در همان هفته اول بود و بعد از آن 4 هفته است این تیم رنگ برد ندیده و 2 شکست مقابل ذوب آهن و آلومینیوم و دو تساوی مقابل فولاد و هوادار حاصل کار 4 بازی اخیر این تیم و کسب تنها 2 امتیاز از 12 امتیاز ممکن است.

سعید الهویی به عنوان یکی از مربیان جوان و با دانش فوتبال ایران که همواره سعی می‌کند خود را به روز نگه دارد، در سالیان اخیر از اعضای کادرفنی امیر قلعه‌نویی بوده که شروع کارش با او از تراکتور شروع شد و ابتدا به عنوان آنالیزو و سپس به عنوان عضو کادرفنی کارش را ادامه داد و پله پله بالا آمد و در ذوب آهن و سپاهان و گل گهر دستیار امیر قلعه‌نویی بود و حالا در تیم ملی فوتبال ایران این مسئولیت را عهده دار است و همزمان اولین تجربه سرمربیگری خودش را هم در گل گهر سپری می‌کند که تا امروز موفقیت آمیز نبوده است.

این نتایج در حالی کسب شده که گل گهر در حدود سه فصلی که امیر قلعه نویی را روی نیمکت خودش داشت نتایج قابل قبولی با او کسب کرده و از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و امسال هم مدعی کسب سهمیه در لیگ برتر محسوب می‌شد ولی با نتایج ضعیف هفته های اخیر از این شرایط خارج شده است و این بدون شک تاثیر منفی خروج قلعه‌نویی از این تیم است.

این در حالیست که در سال‌های اخیر عنوان می‌شد امیر قلعه‌نویی یک مربی با تفکرات تمام شده است که به واسطه استخدام دستیارهای با دانش و به روز نتایج خودش را در سطح اول فوتبال کشور حفظ کرده و بدون آنها قابلیت حضور در بالای جدول را ندارد و اتفاقات اخیر حالا روی این فرضیه خط بطلان می‌کشد چرا که خروج قلعه نویی از گل گهر و باقی ماندن دستیارانش در این تیم نتایج سیرجانی ها را با افت شدید روبرو کرده است.

دانش و به روز بودن در مربیگری اصل مهمی است ولی داشتن اتوریته لازم برای مدیریت یک تیم و همچنین وزن داشتن نام سرمربی برای تیم‌ها اهمیت بسزایی دارد که گل گهر هم دچار چنین نقصی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز