خبرگزاری کار ایران

توضیحات سازمان لیگ در خصوص همزمان نبودن بازی‌های هفته بیست و هشتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۸۱

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ دلایل همزمان نبودن رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم گفت: برنامه از قبل طبق آیین نامه برگزاری مسابقات اعلام شده بود اما باتوجه به حساسیت بازی‌ها و درخواست دو باشگاه و اینکه نیازهای جدیدی در صعود و سقوط تیمها شکل گرفت، درخواست‌هایی پیش آمد که خوشبختانه کمیسیون عالی نظارت بر برنامه‌ریزی مسابقات پیشنهادی را تنظیم کردند و به مراجع نظارتی و گروه‌های ذی ربط ارسال کردند اما باتوجه به نظراتی که کسب شد، برنامه به جای خود باقی ماند.

او درباره اظهارات قنبرزاده عنوان کرد: اصلاً اشتباهی صورت نگرفته. ما داشتیم که در فصول گذشته، بعضی فصل‌ها 3 هفته پایانی همزمان بود. آیین نامه می‌گوید دو هفته پایانی همزمان باشد اما در فصل گذشته الزاماتی پیش آمد و اینکه چند تیم همزمان کاندیدای سقوط بودند، برای رعایت فیرپلی سه هفته پایانی همزمان شد. آقای قنبرزاده جزو کمیسیون بودند و نظراتش برای ما قابل احترام است. ما هم پیشنهاد همزمانی را دادیم منتها بنا به شرایط، کفایت موضوع بود. خوشبختانه الان پایین و بالای جدول طوری است که تقریبا حداقل رقابت بین چند تیم را داریم و عین پارسال خیلی نزدیک هم نیستیم. سالهای قبل با یک گل سرنوشت قهرمان مشخص شد.

وی درباره بازی پرسپولیس - پیکان بدون تماشاگر گفت: ما تصمیم‌گیرنده در این باره نیستیم و اعلام خواهند کرد. منتظر دستورات ابلاغی هستیم.

سهیل مهدی درباره مصاحبه مدیران پرسپولیس توضیح داد: من ارادت دارم خدمتشان اما چون از جزئیات مصاحبه اطلاع ندارم صحبت نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تهدید پرسپولیس در تصمیم سازمان لیگ موثر بود؟ گفت: خیر. ما انقدر با باشگاه‌ها نزدیک هستیم و نظرات تلفنی آن را می‌گیریم. نه باشگاهی تهدید کرده و نه باشگاهی قهر کرده. تمام باشگاه‌ها با صداقت و با دوستی نظراتشان را اعلام کردند و ما هم در اختیار باشگاه‌ها هستیم و سازمان لیگ خانه آنهاست.

رییس کمیته برگزاری مسابقات درباره بازسازی استادیوم تیمهایی که صعود خواهند کرد، گفت: ما انقدر استرس و فشار داریم که همزمانی بازیها را رعایت کنیم در این سه هفته و بعد از آن وارد این بحثها خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز