خبرگزاری کار ایران

دریبل دیدنی رودریگو مقابل آلمریا+ویدیو

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۰۸

رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی و دوم لالیگا آلمریا را با نتیجه پرگلی شکست داد.

به گزارش ایلنا، دیدار رئال مادرید و آلمریا در هفته سی و دوم لالیگا یک بازی ساده به نظر می‌رسید اما یک اتفاق جالب در دل این مسابقه کمتر از سایر موارد مورد توجه قرار گرفت.

به طور معمول بازیکنانی هستند که در یک مسابقه می‌توانند اتفاقات متحیر کننده رقم بزنند. رودریگو در بازی امشب برابر آلمریا این صحنه دیدنی را برجای گذاشت.

بازیکن برزیلی دریبلی از خود برجای گذاشت که مقدمه دومین گل سفیدها را بنا گذاشت و کریم بنزما را در یک موقعیت عالی قرار داد.

دقیقه 17 بود که مادرید برابر آلمریا به دومین گل رسید. بنزما به لوکاس واسکز پاس داد و او حوالی سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد.

او در مسیر حرکت به سمت دروازه حریف رودریگو را دید. رودریگو روی پاس واسکز به توپ رسید و در حالیکه سامو، مدافع آلمریا فکر می‌کرد او را از زمین بازی خارج کرده، معجزه‌ای رخ داد.

سامو سعی داشت رودریگو را از توپ دور کند که در این امر موفق بود اما نتوانست مانع از حرکت او شود. رودریگو با پشت پای راست توپ را حرکت داد و بعد از اینکه چند قدم بیرون از زمین برداشت دوباره به محوطه وارد شد و پاس گلش را ارسال کرد.

رودریگو به موقع کریم بنزما را در محوطه دید و او هم این حرکت دیدنی را با یک ضربه دقیق به گل تبدیل کرد.

مانوئل سانچس، کاپیتان اسبق رئال مادرید که این مسابقه را رادیو کوپه تماشا می‌کرد در تمجید از اقدام رودریگو گفت:"بهترین چیزی که در برنابئو دیده‌ام."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز