خبرگزاری کار ایران

گرت بیل به مستطیل سبز برنمی‌گردد: الان کاملا راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۰۳

​گرت بیل تاکید کرده که با وجود علاقه، مالکان رکسام، از بازنشستگی منصرف نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، گرت بیل پس از جام جهانی قطر 2022 بازنشسته شد. مهاجم سابق رئال مادرید پس از به ثمر رساندن بیش از 200 گل در دوران حرفه‌ای از جمله رکورد 41 گل برای تیم ملی ولز، کفش‌های خود را آویخت.

با این حال، مجموعه‌ای از تلاش‌ها برای متقاعد کردن این بازیکن 33 ساله به منظور بازگشت به مستطیل سبز صورت گرفته است.

پس از پیام تبریک بیل به دنبال صعود رکسام از لیگ ملی انگلیس، راب مک‌الهنی در توییتر پیشنهاد کرد که بیل به این تیم ملحق شود.

این هنرپیشه کانادایی از وینگر سابق تاتنهام و رئال مادرید تصویری با پیراهن رکسام را با عنوان "چه می‌شد اگر..." در توییتر منتشر کرد. بیل اکنون به گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال به این تیم پایان داده است.

از بیل پرسیده شد که آیا دلتنگ فوتبال شده است یا خیر. او با خنده پاسخ داد:"نه، من از اوقات دوری‌ام لذت می‌برم. من در سن جوانی شروع کردم و احساس کردم زمان مناسبی برای خداحافظی است."

از او سوال شد که قصد دارد به رکسام ملحق شود. بیل اضافه کرد:"نه، فکر نمی‌کنم اینطور باشد، من بیشتر به دنبال یک پیشنهاد مسابقه گلف رایگان از سمت راب بودم! مطمئنم که با هم گپ و شوخی خواهیم داشت اما از جایی که هستم بسیار خوشحالم. زمان زیادی با فرزندانم و همسرم می‌گذرانم. زمانی که در طول سال‌ها متعهد شدن به فوتبال از دست داده‌ام را جبران می‌کنم. من فقط از زندگی شخصی و بازی گلف لذت می‌برم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز