خبرگزاری کار ایران

درگیری لفظی خدابخشی با کاپیتان تیم ملی کاراته

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۶۷۳

در شرایطی که ذبیح الله پورشیب بار دیگر با حضور در کنار میز کادر فنی تیم ملی مدعی تبانی خدابخشی و بابان شده بود، مهدی خدابخشی شدیدا به وی معترض شد.

به گزارش ایلنا، در جریان مرحله نخست وزن ۸۴- کیلوگزم انتخابی تیم ملی کاراته در سالن افراسیابی تهران، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته پس از پیروزی در دور دوم، بار دیگر با حضور در کنار میز کادر فنی تیم ملی مدعی تبانی مهدی خدابخشی و کیوان بابان شد که خدابخشی پیروز مبارزه شده بود.

در شرایطی که سرمربی تیم ملی خواستار این بود که پورشیب وارد این مباحث نشود و این ادعا را مطرح نکند، مهدی خدابخشی خود را به پورشیب رساند و در شرایطی که او می‌گفت در هر جای دنیا ورزشکارانی که تبانی کنند را از مسابقات اخراج می کنند، شدیدا به این اتهام او معترض شد.

 کیوان بابان هم به خدابخشی معترض شد و درگیری لفظی پیدا کردند.

در شرایطی که درگیری لفظی میان دو ملی پوش کاراته داشت به جاهای باریک کشیده می‌شد، اطرافیان و مربیان تیم ملی به این قائله خاتمه دادند.

خدابخشی نیز خطاب به او گفت نباید بدون مدرک و سند به دیگران تهمت بزنی. بیا بیرون برویم که پورشیب هم گفت برویم اما با وساطت دیگران از یکدیگر دور شدند.

در ادامه پورشیب باز هم دست بردار نبود و به سمت مسئولان حاضر در سالن رفت و این ادعاها را مطرح کرد.

مسابقات انتخابی اینبار نیز با اعتراض های ورزشکاران مختلف درباره داوری همراه بود.

منبع ايسنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز