خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: شایسته این صعود بودیم/ باز هم می توانیم برای قهرمانی رویا پردازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۰۹

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید معتقد است که چلسی هنوز هم تیم خیلی خوبی است.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید کار سختی برای صعود به جمع 4 تیم نهایی چمپیونزلیگ نداشت و امشب با تکرار پیروزی 2-0 دیدار رفت در استمفوردبریج در مجموع با حساب 4-0 از سد چلسی گذشته و جشن صعود گرفت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان این دیدار گفت: "از این که توانستیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم بسیار خوشحال هستیم. ما شایسته این صعود بودیم."

او در ادامه صحبت های خود گفت: "بازی سختی بود چون چلسی واقعا هنوز هم تیم خیلی خوبی است. آنها همه راه‌های ممکن را امتحان کردند و به نظر بازی خوبی انجام دادند. در نیمه اول آسیب پذیر ظاهر شدیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم."

سرمربی رئال امیدوار به تکرار قهرمانی سال گذشته در چمپیونزلیگ است: "بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این معنی است که ما بازهم می توانیم در مورد قهرمانی در این رقابت ها رویاپردازی کنیم."

دیدار امشب رئال-چلسی در نیمه اول گلی به همراه نداشت اما شاگردان کارلتو در نیمه دوم دو گل زدند. «در بین دو نیمه چه چیزی به بازیکنان خود گفتید؟» او در پاسخ به این سوال گفت: "در مورد اصلاح ساختار دفاعی صحبت کردیم چرا که جنبه دفاعی کار در این دیدار بسیار مهم بود."

آنچلوتی مدعی شد که انتظار غلبه بر چلسی در نیمه دوم را داشت: "ما می دانستیم که چلسی نمی تواند شدت بازی خود را در نیمه دوم حفظ کنیم. به خوبی از این اتفاق استفاده کردیم و پیروز بازی شدیم."

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز