خبرگزاری کار ایران

دربی عربستان جنجالی شد/ محرومیت رونالدو بعد از حرکت زشت و غیرورزشی از همراهی النصر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۰۸

شکست النصر در دربی عربستان مقابل الهلال تبعات دیگری نیز برای این تیم به همراه داشته است.

به گزارش‌ ایلنا، النصر که در این فصل از لیگ عربستان با خریدی جاه‌طلبانه و باورنکردنی توانسته کریس رونالدو را به جمع خود اضافه کند، امشب در دربی مقابل الهلال با دو گل شکست خورد.

دیداری که رونالدو علیرغم تلاشی که داشت بار دیگر نتوانست زردپوشان را به نتیجه دلخواه برساند و در جو فوق‌العاده این دربی نیز بارها موردهجمه تیم حریف قرار گرفت.

اوج انتقادات و شعار علیه کریس رونالدو البته با واکنشی زشت از سوی او همراه شد تا اکنون با محرومیت از سوی کمیته انضباطی این کشور مواجه شود.

طرفداران الهلال با تشویق شدید لیونل مسی در شرایطی که رونالدو به شدت بابت باخت تیمش شاکی بود، عصبانیت تند او را به همراه داشت تا او در حرکتی که کیلومترها با فرهنگ این کشور فاصله دارد هواداران را شوکه کند.

موضوعی که با رای کمیته انضباطی عربستان تنها دقایقی بعد از این بازی همراه شده است:

به نام خدا

با تقدیر و تشکر از همه زحمتکشان مسابقه بزرگ شهرآورد ریاض و هواداران تیم‌های بزرگ پایتخت که در یک روز غیر تعطیل برای تماشای مسابقه تیم محبوبشان در ورزشگاه حاضر شده و نهایت همکاری را با مقامات مسئول داشتند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی رویت گزارش کتبی مقامات محترم مسابقه و صرفاً با مشاهده مستقیم مسابقه از تلویزیون و رصد حواشی آن از طریق رسانه های زحمتکش به استناد مواد ۹،۱۶ و ۱۰۰ مقررات انضباطی اطلاعیه زیر را صادر می کند؛

۱. در خصوص رفتار غیر ورزشی آقای کریستیانو رونالدو در مسابقه حساس شهرآورد که اگر مدیریت نمی شد می توانست به لطمات جبران ناپذیری منتهی شود به شرح رای جداگانه قرار دستور موقت صادر شد که به ایشان ابلاغ خواهد شد و این بازیکن تا اطلاع ثانوی از شرکت در مسابقات تیم خود محروم هستند و فرصت دفاع به او داده خواهد شد و منتظر تنبیهات شدید انضباطی باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز