خبرگزاری کار ایران

دیدار مومنی و مظلومی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۴۶

دو عضو ورزشی هیات مدیره استقلال امروز در مجلس شورای اسلامی با چند نماینده مجلس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا؛ باشگاه استقلال در تلاش و رایزنی برای حل پرونده بدهی به استراماچونی است و چند روز بیشتر برای تسویه حساب با این سرمربی فرصت ندارند و از همین رو کادر مدیریتی باشگاه در تلاش است تا این مشکل را برا تامین منابع مالی لازم مرتفع کند.

در همین راستا، دکتر محمد مومنی و پرویز مظلومی، دو عضو ورزشی هیات مدیره باشگاه استقلال امروز دیداری با چند تن از نمایندگان مجلس داشتند و با تشریح وضعیت استقلال و مشکلاتی که این باشگاه با آن دست به گریبان است، از آنها کمک خواستند تا مشکل استقلال در فرصت اندک باقی مانده مرتفع شده و خطر محکومیت های انضباطی این باشگاه را تهدید نکند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، فداحسین مالکی رئیس کمیسیون امنیت ملی، عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر، محمد سرگزی نماینده زابل، شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، محمد فروردین و محمد راستینه از اعضای کمیسیون فرهنگی، ورزشی، کمال علیپور از کمیسیون عمران، و همچنین پشم‌چی زاده معاون نظارتی قالیباف از نفراتی بودند که دو عضو هیات مدیره استقلال با آنها دیدار و گفتگو داشتند.

گفتنی است در جریان این مذاکرات وعده‌هایی برای حل مشکلات مالی استقلال و بستن پرونده بدهی به استراماچونی داده شده است و باید دید تلاش این دو عضو هیات مدیره نتیجه بخش خواهد بود یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز