خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۸۳۵

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر هم روز گذشته برگزار شد و به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و 8 بازی در روز گذشته انجام شد و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوبی که در ترکیب تیم‌هایشان داشتند توانستند تاثیرگذار باشند و به همین منظور مطابق هر هفته تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم که به شرح زیر است:

 

گلر: نیما میرزازاد (سپاهان)

دروازه‌بان سپاهان که جانشین پیام نیازمند شد به خوبی توانست از پس مسئولیت خود بر بیاید و با مهار یک پنالتی کلین شیتش را تکمیل کرد. 

 

مدافع راست: امیرحسین جدی (ذوب آهن)

مدافع مورد علاقه مهدی تارتار در بازی این هفته تیمش علاوه بر عملکرد خوبی که داشت تک گل تیمش را به ثمر رساند و گاندوها را از یک شکست نجات داد. 

 

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

مدافع گرجستانی پرسپولیس که از خریدهای خوب این فصل سرخپوشان است در برابر گل‌گهر هم کم اشتباه و پرفروغ ظاهر شد و در نفوذ ها هم به تیمش کمک کرد.

 

مدافع میانی: محمدحسین مرادمند (استقلال)

از تغییرات ترکیب اصلی استقلال در این بازی بود که توسط ساپینتو انجام شد و عملکرد خوبی هم داشت و یکی از دو گل استقلال مقابل مس را وارد دروازه حریف کرد.

 

مدافع چپ؛ میلاد زکی‌پور (سپاهان)

مدافع سپاهانی‌ها اگرچه در گل‌ها و پاس گل های این تیم مقابل پیکان نقشی نداشت ولی عملکرد دفاعی خوبی از خودش به جا گذاشت و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت.

 

هافبک دفاعی: مهدی مهدی‌پور (استقلال)

هافبک تیم فوتبال استقلال در بازگشت به ترکیب اصلی این تیم عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و یک پاس گل هم داد تا در برتری مقابل مس رفسنجان تاثیرگذار ظاهر شود.

 

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

بازیکن گلزن سرخپوشان در بازی با گل گهر سه گل برای تیمش به ثمر رساند تا هم ستاره ترکیب پرسپولیس و هم ستاره هفته بیست و نهم لیگ برتر لقب بگیرد.

 

هافبک هجومی: سعید صادقی (پرسپولیس)

هافبک سرخپوشان که فصلی به پرفروغی فصل گذشته نداشت در برابر تیم سابقش حسابی گل کاشت و با یک گل و یک پاس گل در برتری پرگل پرسپولیس از نفرات کلیدی بود. 

 

وینگر: امید نورافکن (سپاهان)

وینگر تیم سپاهان روز درخشانی مقابل پیکان داشت و با دو گل زده و یک پاس گل از نفرات کلیدی تیمش در برتری پرگل هفته بیست و نهم بود که زوج خوبی با شهریار مغانلو تشکیل دادن است. 

 

مهاجم نوک: شهریار مغانلو (سپاهان)

مهاجم سپاهان در بازگشت به ترکیب تیمش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و او هم مثل نورافکن دو گل زده و یک پاس گل در بازی با پیکان برای خودش به ثبت رساند. 

 

وینگر: محمد قنبری (تراکتور)

پدیده این فصل تزاکتور در هفته بیست و نهم موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند و چهره اول سرخپوشان تبریزی در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز