خبرگزاری کار ایران

کاظمیان: چرا پرسپولیس را تشویق کردید؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۴۰۶

کاپیتان مس کرمان با گلایه از هواداران تیمش می‌گوید همه کرمانی‌ها باید این تیم را حمایت کنند تا در لیگ برتر بماند.

به گزارش ایلنا، محمدامین کاظمیان پس از شکست سه بر یک مس کرمان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: از مردم شهرمان گلایه دارم. این تیم را با هزار و یک سختی و رنج بالا آوردیم اما تیم ما انگار در کرمان میهمان بود. این تیم کرمان است و باید مردم حمایت کنند. مس سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد و پرسپولیس تیم پایتخت است. داور جو را دید و به همین دلیل بازیکن پرسپولیس را اخراج نکرد.

او ادامه داد: اگر بازیکن حریف اخراج می‌شد تیم ما روند دیگری داشت. همه چیز در ورزشگاه برعکس شده بود و وقتی پرسپولیس گل می‌زد، هواداران ما بلند می‌شدند و خوشحالی می‌کردند. این برای شهر من بسیار زشت است. مس باید بماند و زیر ساخت‌هایش را درست کند. ما باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

کاظمیان در رابطه با تفاوت قیمت بلیت‌های این دیدار بین تماشاگران دو تیم گفت: مگر در شهرهای دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد؟ همین است. ۲۰ بازی در این شهر برگزار شده است. واقعا هواداران باید تیم حریف را حمایت کنند؟ این تیم در آسیا حضور داشت و شخصیت دارد. همه باید پشت این تیم بمانند. البته تیم در شرایط بحرانی قرار گرفته و شرایط بحرانی شده اما این تیم می‌مانند و آن موقع دوست و دشمن‌ها مشخص می‌شوند. این تیم به حمایت نیاز دارد.

او درباره وضعیت داوری گفت: عملکرد داور به ضرر ما بود. هرچه بیانیه بدهند هم فایده ندارد. هفته پیش پنالتی نگرفتند و این بازی بازیکن حریف را اخراج نکردند. روی ضربه پنالتی هم من دیدم بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه اصلا برخوردی نداشت. بروید و ببینید. ما از داوری متضرر شدیم اما حرف اول و آخرم این است که هواداران باید حمایت کنند و از آن‌ها گلایه دارم.

منبع ايسنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز