خبرگزاری کار ایران

خمز: برای هدایت تیم ملی ایران با من صحبتی نشد/ اسدی بیشتر در خط حمله به ما کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۴۸۷

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برای هدایت تیم ملی ایران هیچ صحبتی با من نشد.

به گزارش ایلنا، پاکو خمس سرمربی تراکتورسازی در مورد برد بزرگ برابر سپاهان و جو ورزشگاه تبریز در این دیدار، اظهار داشت: جو فوقالعاده‌ای در ورزشگاه حکم‌فرما بود. برای من از پرشورها گفته بودند اما فکر نمی‌کردم پرشورها اینگونه باشند. واقعا یکی از بهترین فضاهایی بود که در دوران ورزشی‌ام تجربه‌ کرده بودم.

وی افزود: وقتی بازیکنان می‌بینند چنین جوی حضور دارند با انگیزه بیشتری به زمین می‌آیند و امیدوارم دوباره چنین شرایطی را در ورزشگاهمان ببینیم.

سرمربی تراکتور در رابطه با رقابت در بالای جدول خاطرنشان کرد: بازی خیلی سخت با صدرنشین لیگ بود آنها از نظر انفرادی بازیکنان خوبی دارند. آنها در هر بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنند اما ما اجازه ندادیم که موقعیت‌هایی خلق شود. بازیکنانم فوق‌العاده بودند.

وی گفت: پیش از حضور در ایران هیچ شناختی از فوتبال شما نداشتم.چیزی که باعث شد به تراکتور بیایم این بود که حس خوبی از صحبت‌های مسوولان تراکتور گرفتم و من هم به آنان اعتماد کردم. آنها پروژه خوبی دارند که با باشگاه‌های بزرگ رقابت کنند و این برنامه باعث شد به ایران بیایم.

خمز تصریح کرد: رقابت خوبی داریم. این برد باعث شد استقلال و پرسپولیس به سپاهان نزدیک شوند و این باعث شد، رقابت جذابی باشد. نمی توانم بگویم کدام تیم شانس بیشتری دارد اما رقابت برای قهرمانی جذاب است.

وی گفت: به عنوان یک تیم سپاهان را بهتر دیدم اما پرسپولیس یک ویژگی دارد که تیم‌های دیگر ندارند. استقلال هم تیم خوبی است و احتمال قهرمانی آنها از تیم‌های دیگر کمتر نیست. آنها تیم متعادلی دارند.

سرمربی تراکتور در مورد رابطه‌اش با داوران و عادت کردن به وضعیت زمین‌های ایران خاطرنشان کرد: لیگ ایران خیلی ظرفیت بهتر شدن دارد و با کارهای کوچک کیفیت بهتری خواهد گرفت. وظیفه ما است که بجنگیم و کیفیت لیگ را بالاتر ببریم.

وی در مورد کیفیت فنی بازیکنان هم گفت: بازیکنان ایرانی خیلی برای رقابت کردن خوب هستند، اما از نظر فنی باید تیم‌های پایه خوب آمادگی نمی‌بینند. در اروپا بازیکنان آموزش پایه داده می‌شوند اما باید در آکادمی‌های‌ ایران بازیکنان آموزش بهتری ببینند.از چهار پنج سالگی بازیکنان باید آماده شوند و برای رده‌های بالاتر آماده شوند.

وی با خنده گفت: کلمه (عیبی یخ) را یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم به کار ببرم.

خمز در مورد آب و هوای تبریز هم گفت: واقعا هوا خیلی سرد بود و می‌دانستم لباس گرم بیشتری می‌آوردم.

وی در مورد نظم در تیمش گفت: مربیان باید جدی باشند و این موضوع را نشان دهند.ما هم مثل بقیه انسان ها خوشحال و ناراحت می‌شویم اما زمانی که عصبانی هستیم را بیشتر تلویزیون نشان می‌دهد.

وی در مورد رکوردی که در مورد مالکیت توپ در رایووایکانو ثبت کرد، اضافه کرد: ایده من فوتبال مالکانه‌ است و همین را دنبال می‌کنیم اما شرایط برخی اوقات به خاطر کیفیت زمین متفاوت است. در اروپا زمین‌ها همیشه خوب است اما اینجا شرایط زمین کار ما را سخت می‌کند.

وی گفت: زیبایی هر مسابقه فوتبال به سرعت آن بازی است. اگر در زمینی بازی دارید که چمن بلند است بازی زشت می‌شود.

وی در مورد استفاده از رضا اسدی در خط حمله و اینکه اگر اخباری شماره ۹ بپوشد در خط حمله بازی می‌کند، گفت: اخباری جایش خوب است و فکر می‌کنم یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است. رضا هم بازیکنی است که توانایی این را دارد در هر پست به میدان برود اما سبک بازی او به ما بیشتر در خط حمله کمک می‌کند.

وی در رابطه با مذاکره با او برای قبول هدایت تیم ملی ایران گفت: کسی با من برای تیم ملی صحبت نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز