خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده خواهان استعفای مدیر خصوصی سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۴۵۸

مدیرعامل استقلال همچنان به جنجال خود با بخش خصوصی‌سازی ادامه می‌دهد و اینبار ادعای جدیدی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، در برنامه فوتبال برتر هفته گذشته حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی با انتشار یک سند نشان داد که علی فتح‌الله‌زاده حدود یک میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال برداشت کرده، اما در آن برنامه مدیرعامل این باشگاه دفاعیه درستی نسبت به این مسئله نداشت و پس از یک هفته نسبت به چنین سندی واکنش نشان داد.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: مگر آقای قربان‌زاده در برنامه فوتبال برتر نشان نداد که آقای فتح‌الله‌زاده یک میلیارد تومان گرفته و شما آن را نشان دادید؟ شما لطف کنید یکبار دیگر به آن برگه نگاه کنید. آقای قربان‌زاده گفت شما یک میلیارد را برای چهار چک دریافت کردید و گفت اگر این کار را نکرده باشید، من فردا استعفاء می‌دهم. من منتظر استعفای آقای قربان‌زاده هستم!

او ادامه داد: آدم‌هایی که اقتصادی هستند، می‌دانند که آن پول را نه تنها من برداشت نکردم، بلکه به حساب باشگاه واریز کردم. ایشان اشتباه می‌گوید و شما می‌توانید از یک کارشناس اقتصادی بپرسید تا ببینید حرف من درست هست یا نه.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: وقتی در روز روشن می‌گوید من از حساب باشگاه برداشت کردم، در حالی که واریز انجام دادم، منصفانه است؟ ضمنا برای چهار نفر نبوده و فقط برای آقای سیامکی بود که به باشگاه کمک کردند. وقتی ایشان به دروغ حرف زد، چطور من از خودم دفاع کنم؟ ما ۹۰ میلیارد تومان پول گرفتم.

فتح‌الله‌زاده یادآور شد: شفاف‌سازی خیلی خوب است ولی کامل نیست. مهم بودجه‌ای است که دراختیارمان می‌گذارند. ما ۹۰ میلیارد تومان گرفتیم، اما ۱۴۳ میلیارد خرج کردیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز